Geen nominatie lijkt me. Ik denk dat Suus de trofee al dolgraag aan de man had uitgereikt, om niet te zeggen ingebracht.Jef400 schreef:Nominatie voor de klapharktrofee?
Mag ik even kwijt
- trolly
Re: Mag ik even kwijt
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- dylanwild94
- Donateur
Dat wordt ook wel after dinner dip genoemd. 

we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
- trolly
Hebben we het nog steeds over hetzelfde? 

- ODRAIL
Volgens mij loopt er hier iets door elkaar :?
.
- AppleMoose
Nou ja, als Suus die trofee na het diner in de beste man heeft gedipt, kunnen we het alsnog over hetzelfde hebben natuurlijk (A)
En blandning av sött och salt.
- ODRAIL
Ja ... maar als het een paar berichten geleden is en men is over iets anders begonnen ... gebruik dan een quote
.

-
Bericht van de uitgever ontvangen dat ik het boek ergens volgende week in mijn brievenbus kan verwachten. Ze vroegen ook nog of ik het nog steeds wil.en-es schreef:Het jaarboek Spoorwegen 2019 door Richard Latten laat weer lang op zich wachten. Volgens uitgeverij De Alk wordt het 4 maart. De laatste jaren lijkt het boek steeds later te verschijnen.
-
Kijk eens naar het bovenste bericht :')KM46 schreef:Ja ... maar als het een paar berichten geleden is en men is over iets anders begonnen ... gebruik dan een quote![]()
.
Ik ben benieuwd, ik vind het zelf hartstikke interessante boeken.en-es schreef:Bericht van de uitgever ontvangen dat ik het boek ergens volgende week in mijn brievenbus kan verwachten. Ze vroegen ook nog of ik het nog steeds wil.en-es schreef:Het jaarboek Spoorwegen 2019 door Richard Latten laat weer lang op zich wachten. Volgens uitgeverij De Alk wordt het 4 maart. De laatste jaren lijkt het boek steeds later te verschijnen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
-
Ik snap alleen niet hoe jouw bericht een reactie is op die van trolly.Jef400 schreef:Kijk eens naar het bovenste bericht :')KM46 schreef:Ja ... maar als het een paar berichten geleden is en men is over iets anders begonnen ... gebruik dan een quote![]()
.
- ArrivaBas
- Contacteer:
De nieuwe jaargang wordt extra duur voor mij, want dan heb ik ook een extra boekenplank van IKEA nodig. :') Ik weet niet eens zeker of mijn vorm nog verkocht wordt. Ook begint de lade onder mijn bed ietwat uit te puilen met Rail Magazines dankzij mijn buurman en leraar economie.Jef400 schreef:Ik ben benieuwd, ik vind het zelf hartstikke interessante boeken.en-es schreef:Bericht van de uitgever ontvangen dat ik het boek ergens volgende week in mijn brievenbus kan verwachten. Ze vroegen ook nog of ik het nog steeds wil.en-es schreef:Het jaarboek Spoorwegen 2019 door Richard Latten laat weer lang op zich wachten. Volgens uitgeverij De Alk wordt het 4 maart. De laatste jaren lijkt het boek steeds later te verschijnen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- ODRAIL
Dan gooi je toch een aantal oude jaargangen van het Rail Magazine weg. Zelf bewaar ik alleen de jaargangen van de laatste drie jaar.
- trolly
Jawel. Ik hoopte enkel dat dat niet zo mocht wezenRonaldussen schreef:Nou ja, als Suus die trofee na het diner in de beste man heeft gedipt, kunnen we het alsnog over hetzelfde hebben natuurlijk (A)

- Suus
- Contacteer:
Fijn dat jullie allemaal zulke kwaadaardige plannen met die medewerker hebben, hoef ik ze niet zelf te bedenken.
Ik ga nu overigens met mijn klacht naar het OV-Loket, want NS kan geen aanpassingen aan abonnementen doorvoeren als er op een chipkaart producten staan die nog niet geldig zijn, ofzoiets. Dus ik moet nu een extra periode de Altijd Toeslagvrij betalen voordat het opgelost worden.
Ik ga nu overigens met mijn klacht naar het OV-Loket, want NS kan geen aanpassingen aan abonnementen doorvoeren als er op een chipkaart producten staan die nog niet geldig zijn, ofzoiets. Dus ik moet nu een extra periode de Altijd Toeslagvrij betalen voordat het opgelost worden.

Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Dat helpt de nieuwe boekenplank niet weg. (A)KM46 schreef:Dan gooi je toch een aantal oude jaargangen van het Rail Magazine weg. Zelf bewaar ik alleen de jaargangen van de laatste drie jaar.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
Ik reageer in deze niet op trolly.Post schreef:Ik snap alleen niet hoe jouw bericht een reactie is op die van trolly.Jef400 schreef:Kijk eens naar het bovenste bericht :')KM46 schreef:Ja ... maar als het een paar berichten geleden is en men is over iets anders begonnen ... gebruik dan een quote![]()
.
-
En die tijd bepalen mensen niet zelf?KM46 schreef:Dan gooi je toch een aantal oude jaargangen van het Rail Magazine weg. Zelf bewaar ik alleen de jaargangen van de laatste drie jaar.
-
Daar wordt het niet duidelijker van.Jef400 schreef:Ik reageer in deze niet op trolly.Post schreef:Ik snap alleen niet hoe jouw bericht een reactie is op die van trolly.Jef400 schreef:Kijk eens naar het bovenste bericht :')KM46 schreef:Ja ... maar als het een paar berichten geleden is en men is over iets anders begonnen ... gebruik dan een quote![]()
.
- Mikos
- Contacteer:
Ok.Post schreef:Daar wordt het niet duidelijker van.Jef400 schreef:Ik reageer in deze niet op trolly.Post schreef:Ik snap alleen niet hoe jouw bericht een reactie is op die van trolly.Jef400 schreef:Kijk eens naar het bovenste bericht :')KM46 schreef:Ja ... maar als het een paar berichten geleden is en men is over iets anders begonnen ... gebruik dan een quote![]()
.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Suus
- Contacteer:
Als je boeken op de achterkant legt kunnen er vaak meer op één plank en hoef je ook je hoofd niet te draaien om de tekst op de rug te lezen.ArrivaBas schreef:De nieuwe jaargang wordt extra duur voor mij, want dan heb ik ook een extra boekenplank van IKEA nodig. :')Jef400 schreef:Ik ben benieuwd, ik vind het zelf hartstikke interessante boeken.en-es schreef:Bericht van de uitgever ontvangen dat ik het boek ergens volgende week in mijn brievenbus kan verwachten. Ze vroegen ook nog of ik het nog steeds wil.en-es schreef:Het jaarboek Spoorwegen 2019 door Richard Latten laat weer lang op zich wachten. Volgens uitgeverij De Alk wordt het 4 maart. De laatste jaren lijkt het boek steeds later te verschijnen.
Tip van Karl Lagerfeld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- ArrivaBas
- Contacteer:
https://www.promobutler.be/nl/interieur ... ank-692731
Zoe ziet de betreffende boekenplank eruit, maar bedankt voor de tip. :6
Zoe ziet de betreffende boekenplank eruit, maar bedankt voor de tip. :6
- trolly
Tot mijn verdriet worden niet altijd accenttekens gebruikt. Bedoelde KM46 nou "gebruik een quote" of "gebruik één quote"?Mikos schreef:Ok.Post schreef:Daar wordt het niet duidelijker van.Jef400 schreef:Ik reageer in deze niet op trolly.Post schreef:Ik snap alleen niet hoe jouw bericht een reactie is op die van trolly.Jef400 schreef:Kijk eens naar het bovenste bericht :')KM46 schreef:Ja ... maar als het een paar berichten geleden is en men is over iets anders begonnen ... gebruik dan een quote![]()
.
-
Ik heb laatst ook een boekenplank opgehangen.
Nu staat hij helemaal vol spulletjes, maar exact 0 boeken. :')
Nu staat hij helemaal vol spulletjes, maar exact 0 boeken. :')
-
- ODRAIL
Jawel hoor
. Alleen niet met boeken.
- Meltrain
- Donateur
Ik snap het probleem niet helemaal. :? Ga je nu naar het OV-Loket omdat je moet betalen voor Altijd Toeslagvrij?Suus schreef: Ik ga nu overigens met mijn klacht naar het OV-Loket, want NS kan geen aanpassingen aan abonnementen doorvoeren als er op een chipkaart producten staan die nog niet geldig zijn, ofzoiets. Dus ik moet nu een extra periode de Altijd Toeslagvrij betalen voordat het opgelost worden.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.