De Jacht!
-
- Donateur
Re: De Jacht!
Van Zwolle naar Amersfoort
-
Per Sprinter naar Dordrecht.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
-
Ik reis om 18.14 per intercity naar 's-Hertogenbosch en daar per intercity door naar Breda en kom daar om 19.10 aan.
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
-
- Donateur
- Contacteer:
Ik kom van Apeldoorn naar Utrecht Centraal.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- Donateur
Beetje gokken nu.
Ik reis om 736 per ic Berlijn naar Apeldoorn. Daar stap ik over naar Zutphen. Verder kom ik helaas niet.
Ik vermoed dat hij via Driebergen (Daar zit een autoherstel) naar dieren is gereisd. Bij station dieren zit de wilhelminalaan. Iedereen rondom Utrecht of zuidelijker dus mooi ontsnapmogelijkheid. Wie komt me helpen?
Ik reis om 736 per ic Berlijn naar Apeldoorn. Daar stap ik over naar Zutphen. Verder kom ik helaas niet.
Ik vermoed dat hij via Driebergen (Daar zit een autoherstel) naar dieren is gereisd. Bij station dieren zit de wilhelminalaan. Iedereen rondom Utrecht of zuidelijker dus mooi ontsnapmogelijkheid. Wie komt me helpen?
-
Ik kies ervoor om vanaf Breda per sprinter niet verder dan Den Bosch te reizen om de opties open te houden. Vanaf Dieren is niet heel veel mogelijk. Hij moet op dag 9 zijn locatie bekend maken. Hij kan niet naar Zutphen en bussen zijn er beperkt (Apeldoorn, Doesburg dus eventueel overstap richting Doetinchme en Arnhem). Vanaf Utrecht Centraal is Dieren overigens ook te bereiken, dus dan zou ik sowieso te laat zijn. In de Achterhoek loopt hij zich vast aangezien je vanaf Zutphen een groot deel van de Achterhoek rechtstreeks kan bereiken en dus kan je hem daar behoorlijk vastzetten, zeker door het visgraatmodel wat daar gehanteerd wordt.
-
- Donateur
Klopt dat dieren vanaf Utrecht te bereiken is. Ik heb toch deze zet gedaan voor als niemand komt.
-
Volledig terecht. Nu Zutphen is afgesloten kan hij vrij weinig in DierenZO6176 schreef:Klopt dat dieren vanaf Utrecht te bereiken is. Ik heb toch deze zet gedaan voor als niemand komt.
-
Met Intercity, Thalys en Intercity via Rotterdam Centraal en Schiphol Airport naar Amsterdam Zuid.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
-
Ik reis in precies een uur naar Rotterdam Kralingse Zoom met lijn 388.
Vaste reiziger in Friesland.
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro, Setra spul, Scania
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro, Setra spul, Scania
- ArrivaBas
- Contacteer:
Ik blijf in Utrecht. Koningshuis kan namelijk ook naar Den Haag verwijzen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
Het kan ook verwijzen naar Soestdijk.
En verder zijn er nog vele hotels en restaurantjes in Nederland die de naam 'Koningshuis' of 'Koningshuys' dragen, zonder dat ze ook maar iets te maken hebben met de eerder genoemde plaatsen.
Kortom, hij kan overal zitten.
En verder zijn er nog vele hotels en restaurantjes in Nederland die de naam 'Koningshuis' of 'Koningshuys' dragen, zonder dat ze ook maar iets te maken hebben met de eerder genoemde plaatsen.
Kortom, hij kan overal zitten.
-
- Donateur
Ik ben het met je eens dat koningshuis overal kan zijn maar zoek het eens on combinatie met de automonteurs vlakbij een station die met 2 bussen vanaf lekbrug west te zijn te bereiken. Daar zijn er niet veel van. Met de zetten die wij op dag 6 gemaakt hebben lijkt me de trip naar driebergen-zeist aannemelijk.
-
- Donateur
- Contacteer:
Ik ga van Utrecht dan naar Arnhem met de ICE en vervolgens per IC naar Dieren.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
-
Ik reis van Sliedrecht, Baanhoek naar Tiel, Passewaaij.
-
Naast Driebergen-Zeist zie ik in ieder geval ook al automonteurs in de nabijheid stations Gorinchem, Leerdam, Beesd, Culemborg, Bunnik, Veenendaal-De Klomp, Utrecht Zuilen, Breukelen en Den Dolder.ZO6176 schreef:Ik ben het met je eens dat koningshuis overal kan zijn maar zoek het eens on combinatie met de automonteurs vlakbij een station die met 2 bussen vanaf lekbrug west te zijn te bereiken. Daar zijn er niet veel van. Met de zetten die wij op dag 6 gemaakt hebben lijkt me de trip naar driebergen-zeist aannemelijk.
En een hoop stations die in de buurt van een industrieterrein liggen waar ook zomaar een autogarage zou kunnen zitten
-
Ik heb ooit meegedaan, moet ik nu alle paginas langs om te kijken waar ik stond?
-
Via de zoekfunctie van het forum ben ik erachter gekomen dat je op Utrecht Centraal stond, binnen een minuut had ik het al. Als je ergens anders wil beginnen moet de crimineel daarover beslissen.
-
ZO1676 was niet de enige die dacht aan stations rond Utrecht en vanaf daar naar het oosten, ik had al voor je de trein pakte bijvoorbeeld plaatsen als Bunnik en Houten op het oog met die 2 bussen. Helaas hield dat ook nog plekken als Breda over, dus moest ik die kant op. Anderen waren niet echt nodig op dat stuk; Western Soldier had dus bijvoorbeeld al in plaats van Breda naar Oss kunnen reizen, en vanaf daar naar Zutphen kunnen gaan.
-
- Donateur
Waarom dacht je dat ik tot Amersfoort ging. Genoeg jagers in het zuidenPHS schreef:En daarmee is Episode 63 tot een onverwacht einde gekomen. ZO6176 had mij goed door - helaas :pos:Etienne schreef:Ik ga van Utrecht dan naar Arnhem met de ICE en vervolgens per IC naar Dieren.
Ik had gehoopt dat jullie naar het zuiden zouden reizen omdat ik anders had moeten lopen naar de andere kant van het busstation Lekbrug. Maar je kunt vanaf de westkant ook naar Houten en dan door naar Driebergen-Zeist. Daarna ging ik naar Dieren.
-
Ik ga bij deze per intercity naar Utrecht Centraal
-
Ik kreeg het er niet uit met de zoekfunctie, maar bedankt dan ga ik vanuit hier verder. Nog ff blijven wachten tot de volgende crimineel start.JothamvW schreef:Via de zoekfunctie van het forum ben ik erachter gekomen dat je op Utrecht Centraal stond, binnen een minuut had ik het al. Als je ergens anders wil beginnen moet de crimineel daarover beslissen.
Edit: Ik zie het nu ook, bedankt voor de oplettendheid :pos:
-
Ik ga dan maar weer eens wat tactischer opgesteld staan en reis dus verder van Tiel, Passewaaij naar 's-Hertogenbosch.