Foto

Of HVC verhuist is mij niet bekend. Ik kreeg wel een omleidingsbericht waaruit blijkt dat mijn educated guess niet klopte: keren bij de Baanhoekweg gaat niet meer, dus is de Grevelingenweg vanaf morgen tot nader order de begin- en eindhalte (ritten die doorrijden naar de Biesbosch blijven dat gewoon doen). De poort voor de bussen gaat dus blijkbaar niet meer open.Durashift schreef:Ik lees dit alsof de HVC het desbetreffende terrein gaat verlaten voor een andere locatie.. Dan gaat de poort op slot, denk ik?
Nee, dat bedoel ik niet zo. Verlaten door Qbuzz, dus dan komen de rechten die ze hebben op dat perceel wellicht te vervallen.Durashift schreef:OVinspecteur schreef:Waar gaat lijn 4 keren op de Baanhoekweg wanneer het terrein bij HVC wordt verlaten?Ik lees dit alsof de HVC het desbetreffende terrein gaat verlaten voor een andere locatie.. Dan gaat de poort op slot, denk ik?nvdw schreef:Educated guess: net als nu, op het terrein van HVC. Poort in, draaien, poort uit, terug op route, klaar ;)
Jammer dat de lijn ingekort wordt. Mensen die bij de industriecomplexen werken of bij de Merwehal moeten zijn hebben ook wel wat aan een bus. Waarom komen ze er nu pas achter trouwens?nvdw schreef:Of HVC verhuist is mij niet bekend. Ik kreeg wel een omleidingsbericht waaruit blijkt dat mijn educated guess niet klopte: keren bij de Baanhoekweg gaat niet meer, dus is de Grevelingenweg vanaf morgen tot nader order de begin- en eindhalte (ritten die doorrijden naar de Biesbosch blijven dat gewoon doen). De poort voor de bussen gaat dus blijkbaar niet meer open.Durashift schreef:Ik lees dit alsof de HVC het desbetreffende terrein gaat verlaten voor een andere locatie.. Dan gaat de poort op slot, denk ik?
Hoe laat is deze rit meestal? Want ik meen een dergelijke trein in Tilburg te hebben gezien een tijdje terug, wellicht dat het zo'n overbrengingsrit was.
Zaterdag vielen er nog wel drie omlopen uit door defect materieel, lang niet allemaal ook aangekondigd in de reisinformatie trouwens.Cas schreef:Moet zeggen, nu ze eenmaal de ebusco's hebben en de bussen ergens kunnen laden, voert Qbuzz ze verbazingwekkend snel in, en dat zonder heel veel problemen (voor zover ik mee krijg).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten