Op deze enige dag in heel lange tijd dat ik een bushalte letterlijk tegenover de voordeur had ging het tussendoor dus even de deur uit voor wat plaatjes op plekken die zelden een bus zien.
We beginnen maar met de redelijk massale aanvoer die mooi tussen de oranje tompouce en de start van het programma in vastgelegd kon worden...

Syntus 1095 - Amersfoort, Arnhemseweg by Daniël Bleumink, on Flickr
Na afloop van het koninklijk bezoek was het zowaar nog zonnig, wat fotografisch gezien wel enigszins een uitdaging was omdat de omleiding qua zonnetje eigenlijk precies de verkeerde kant op ging. Maar toch nog aardig geslaagd volgens mij. Op het stukje wat ik op werkdagen altijd naar de bushalte wandel bestond vandaag zelfs een busverbinding

Syntus 1087 - Amersfoort, Bergstraat by Daniël Bleumink, on Flickr
Op de Utrechtseweg trof ik nog de perspendel uitgevoerd door South West Tours...

SWT 25 - Amersfoort, Utrechtseweg by Daniël Bleumink, on Flickr
De tweede pendeldienst deze dag was er eentje die door Pouw Vervoer werd uitgevoerd, namelijk de parkeerpendel van De Isselt naar het centrum. En als er een plekje is waar ik niet eerder een bus heb zien rijden dan is dat wel de Snouckaertlaan…

Syntus (Pouw Vervoer) 1705 - Amersfoort, Snouckaertlaan by Daniël Bleumink, on Flickr
De Vlasakkerweg bijvoorbeeld wordt nog wel eens door een verdwaalde bus aangedaan, maar nu dus gepland...

Syntus 1003 - Amersfoort, Vlasakkerweg by Daniël Bleumink, on Flickr

Syntus 1883 - Amersfoort-Vlasakkerweg by Daniël Bleumink, on Flickr
En tot slot nog twee plaatjes op de Arnhemseweg met behulp van wat wolken

Syntus 1100 - Amersfoort, Arnhemseweg by Daniël Bleumink, on Flickr

Syntus 1873 - Amersfoort, Arnhemseweg by Daniël Bleumink, on Flickr[/url], on Flickr