Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ondertussen heeft raadslid Jan-Bert Vroege, het idool van Alargule, uitgehaald naar bedrijven die alleen maar willen profiteren van de pride. De beste man slaat weer eens behoorlijk door volgensmij https://www.rtlz.nl/business/ondernemen ... -gay-pride
Vaak kun je aan lak en leer wel een voorliefde voor BDSM ontwaren, weet ik dan geheel toevallig
Maar de link tussen en slippers met ananas en gay is niet mij niet bekend. Nou ben ik niet heul erg extreem thuis in de gayscene, maar op de gayfeesten waar ik heb rondgehangen zijn ze me niet opgevallen, en daar waren toch wel aardige gaye gays aanwezig :Y (of zijn dat dan dus geen gays omdat ze geen ananasslippers aanhebben? -o- )
Aking schreef:
Maar de link tussen en slippers met ananas en gay is niet mij niet bekend. Nou ben ik niet heul erg extreem thuis in de gayscene, maar op de gayfeesten waar ik heb rondgehangen zijn ze me niet opgevallen, en daar waren toch wel aardige gaye gays aanwezig :Y (of zijn dat dan dus geen gays omdat ze geen ananasslippers aanhebben? -o- )
Het gaat natuurlijk wel om gouden ananassen hé, dat is een cruciaal verschil! Ik zou, als lokale bi (samen met Chrysa, blijkbaar ), mijn twijfels hebben over een man die ik in badslippers met gouden ananassen zie; bij vrouwen weet ik het nog zo net niet. Zou kunnen, maar heeft ook een hoog kortpittig-gehalte.
Sowieso natuurlijk wel opmerkelijk dat degene die met de BMW van d'r vader half Europa doorscheurt on foto's te maken van obscure bushaltes begint over lokaal..
Ik zou bijna iets willen zeggen over een pot en iets met een ketel ofzo, maar ze is bi -o-
Ik heb nog nooit iemand met badslippers met gouden ananassen gezien terwijl ik toch voldoende homo's heb gezien. Maar vooral van het mannelijke soort, misschien dat het bij het vrouwelijke soort anders is?
Meltrain schreef:De zoekterm "badslippers met een gouden ananas" levert op Google geen resultaten op. :')
Dat lieg je. Maar als je het aanbod niet voldoende vindt, zoek dan eens op "gouden slippers ananas", en kijk bij de plaatjes. Dat heb ik gedaan, en ik weet niet of ik vannacht nog wel kan slapen :X