Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Geen testen, maar dit is een SNG die vanuit Groningen afgesleept werd door die ICM. Tijdens het afslepen bleek de SNG echter nog een vaste rem te hebben, waardoor deze met ernstig vierkante wielen in Olst gestrand was.
Vanaf Olst is in nacht 1 met asbreuklorries onder de as met vierkante wielen met zeer beperkte snelheid naar Arnhem gereden, in nacht 2 van Arnhem naar Maarn Goederen en in een derde nacht zou hij de werkplaats in Leidschendam moeten bereiken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
In Amersfoort is een uur geleden een goederentrein gestrand. De RFO 1830 kon zijn keteltrein niet uit de opening van de tunnel richting spoor 1 trekken. Na wat hulp van de DB Cargo 6432 lukte het alsnog.
Niet eens met de ICE over de Betuweroute? Zag bij Tiel opeens de Europa-ICE over de Betuweroute langskomen namelijk als gevolg van die aanrijding, maar ja, die ging richting Amsterdam.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:Niet eens met de ICE over de Betuweroute? Zag bij Tiel opeens de Europa-ICE over de Betuweroute langskomen namelijk als gevolg van die aanrijding, maar ja, die ging richting Amsterdam.
Dit was inderdaad dé uitgelezen kans, maar ik wilde om 14u in Nijmegen zijn en nu haalde ik dat inclusief vertraging nog net, met de ICE was ik nog een half uur later geweest.
Worden treinen niet meer van buiten gereinigd? Ik zit nu voor de derde keer deze week in treinstel 2201 en de graffiti van maandag zit er nu nog steeds op
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ach de 7306 van Keolis heeft vieze vloeren, overvolle prullenbakken, een defect toilet en als bonus ook nog een defecte deur.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Om te beginnen moet er personeel beschikbaar zijn en dat personeel moet ook nog eens naar een beschikbaar spoor waarlangs gewerkt mag worden. Wellicht dat de combinatie van trein en personeel tot nu toe nog niet op de juiste locatie geregeld kon worden. Graffiti kun je trouwens altijd zelf melden via de GraffitiVrij-app van Hago. Dan weet je in ieder geval zeker dat de graffiti gemeld is.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Over schoonmaken gesproken: wordt er ooit stofgezogen en gedweild in DDZ? De vloer is altijd een bende. Ook ligt er altijd heel veel meuk achter de randjes.
DDZ heeft jammer genoeg een bepaalde kleur vloer gekregen die heel besmettelijk is, waardoor alles heel erg opvalt wat er op ligt. HAGO heeft net een meerjarig schoonmaakcontract gekregen en intern is er de nodige discussie over hoe de schoonmaak verbeterd moet worden. Dus er is hoop
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
Ik kom zojuist een Arriva FLIRT tegen vanuit de RE 6. De Arriva trein is op het moment van schrijven vanuit Bielefeld onderweg naar Herford
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Deze week best wel mazzel gehad met de treinen op de HSL. Ik hoefde maandag niet te reizen (*zie bericht Suus van 15 juli) waardoor ik eigenlijk alleen maar op tijd rijdende treinen heb gehad en nul uitval.
Het mooiste was wel vanmorgen: "Rotterrrrrrdam Centraal" klonk het door de omroep
Mikos schreef:DDZ heeft jammer genoeg een bepaalde kleur vloer gekregen die heel besmettelijk is, waardoor alles heel erg opvalt wat er op ligt. HAGO heeft net een meerjarig schoonmaakcontract gekregen en intern is er de nodige discussie over hoe de schoonmaak verbeterd moet worden.
Als het schoon is, geeft de vloer DDZ wel een meer luxe uitstraling.
Ben blij dat NS duidelijke afspraken wil maken over een verbeterde reiniging van de treinen :pos:
Zijn alle conducteurs stiekem met vakantie gegaan?
Momenteel reis ik regelmatig tussen Tilburg en het noorden van het land, maar deze week (3x op en neer, goed voor zo'n 18 uur reistijd) ben ik nog niet gecontroleerd. Vorige week werd ik daarentegen in bijna iedere trein gecontroleerd. Dat voelt toch niet helemaal lekker, want per 16 juli moet ik doordeweeks betalen voor mijn OV. Toch een beetje zonde van het geld
Laatst gewijzigd door PHS op vr 19 jul 2019, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Mikos schreef: (..) HAGO heeft net een meerjarig schoonmaakcontract gekregen en intern is er de nodige discussie over hoe de schoonmaak verbeterd moet worden. (..)
Kijk aan, hebben ze het weer weten te verlengen of opnieuw de tender gewonnen? HAGO Rail deed het schoonmaken toch al enkele jaren (bijna 10 ofzo) voor NS Stations/Reizigers?
Ik zag vooraan in de 4054 ook geen andere reizigers vanmiddag. Nu was mijn gezichtsveld wel beperkt doordat het een SLT met toilet was, dus ik kon niet verder de trein inkijken of daar nog iemand zat. Treinstel was overigens net bijgeplaatst maar het afval van die ochtend lag er nog in, dus niet schoongemaakt overdag overdag.