Dat doe ik toch al niet, want ik gebruik (goedkopere) e-ticketsAking schreef:Dan check je toch gewoon niet in? *O*

Dat doe ik toch al niet, want ik gebruik (goedkopere) e-ticketsAking schreef:Dan check je toch gewoon niet in? *O*
Deze week in 16 treinen 7 keer gecontroleerd. Conducteurs zijn soms ook druk met boetes uitschrijven, dus kan niet altijd door de knippendale gezien worden.PHS schreef:Zijn alle conducteurs stiekem met vakantie gegaan?
Momenteel reis ik regelmatig tussen Tilburg en het noorden van het land, maar deze week (3x op en neer, goed voor zo'n 18 uur reistijd) ben ik nog niet gecontroleerd. Vorige week werd ik daarentegen in bijna iedere trein gecontroleerd. Dat voelt toch niet helemaal lekker, want per 16 juli moet ik doordeweeks betalen voor mijn OV. Toch een beetje zonde van het geld
Tussen Leiden Centraal en Den Haag Centraal rijden er minder Intercity's door een tekort aan beschikbaar personeel.
De extra reistijd is ongeveer 15 minuten.
De treinen rijden weer normaal rond 14:00 uur.
Gisteren op 15 uur treinen 2 keer gecontroleerdSuus schreef:Deze week in 16 treinen 7 keer gecontroleerd. Conducteurs zijn soms ook druk met boetes uitschrijven, dus kan niet altijd door de knippendale gezien worden.PHS schreef:Zijn alle conducteurs stiekem met vakantie gegaan?
Momenteel reis ik regelmatig tussen Tilburg en het noorden van het land, maar deze week (3x op en neer, goed voor zo'n 18 uur reistijd) ben ik nog niet gecontroleerd. Vorige week werd ik daarentegen in bijna iedere trein gecontroleerd. Dat voelt toch niet helemaal lekker, want per 16 juli moet ik doordeweeks betalen voor mijn OV. Toch een beetje zonde van het geld
Die laatste *O*Z2N schreef:Kosovo? Transnistrië?
Rijden daar treinen? Dan kan ie op het lijstje. Want de trip morgen gaat uiteraard per trein *O* (zelfs met airco en WiFi :o )ZO6176 schreef:Cabinda?
Ik werd in 7 uur treinen 4 keer gecontroleerd. Toegegeven, in de eerste 3,5 uur was dat 3 keer door een Belgische conducteur; in de laatste 3,5 uur was dat 1 keer door een Nederlandse conducteur.traibergen schreef:Gisteren op 15 uur treinen 2 keer gecontroleerdSuus schreef:Deze week in 16 treinen 7 keer gecontroleerd. Conducteurs zijn soms ook druk met boetes uitschrijven, dus kan niet altijd door de knippendale gezien worden.PHS schreef:Zijn alle conducteurs stiekem met vakantie gegaan?
Momenteel reis ik regelmatig tussen Tilburg en het noorden van het land, maar deze week (3x op en neer, goed voor zo'n 18 uur reistijd) ben ik nog niet gecontroleerd. Vorige week werd ik daarentegen in bijna iedere trein gecontroleerd. Dat voelt toch niet helemaal lekker, want per 16 juli moet ik doordeweeks betalen voor mijn OV. Toch een beetje zonde van het geld![]()
Dat was in de eerste en de laatste trein.
Geen idee ik ben niet zo bekend met het ov in Angola. Ik weet alleen dat het oorlogsgebied is.Aking schreef:Rijden daar treinen? Dan kan ie op het lijstje. Want de trip morgen gaat uiteraard per trein *O* (zelfs met airco en WiFi :o )ZO6176 schreef:Cabinda?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten