Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Vinny schreef:May is wel een kat met negen levens. Ze heeft een bepaald bewonderenswaardig doorzettingsvermogen. Haar tegenstanders schieten steeds zichzelf in de voet
Ik vond Rutte's vergelijking met de Black Knight van Monty Python treffend.
Nope. Feitelijk is met May het hele huidige akkoord vandaag van tafel gegaan, dus blijven er nu nog maar twee reële opties over: geen deal en geen Brexit.
Ik ben die Britse terroristen echt spuugzat. Als ze willen blijven moeten ze zich een keer gaan gedragen, zo niet flikkeren ze maar op. Misschien dat ze dan eens een keer tot bezinning komen dat hun land tot de bodem verrot is, jammer voor de inwoners die hadden willen blijven maar de rest van Europa wil wel door.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Het is jammer dat je figuren als Johnson en Farage niet kan aanklagen voor fraude en/of bedrog. Die twee figuren hebben de gewone Brit heel veel Ponden gekost en zijn naar mijn mening de oorzaak dat May nu weg moet.
Suus schreef:Ik ben die Britse terroristen echt spuugzat. Als ze willen blijven moeten ze zich een keer gaan gedragen, zo niet flikkeren ze maar op. Misschien dat ze dan eens een keer tot bezinning komen dat hun land tot de bodem verrot is, jammer voor de inwoners die hadden willen blijven maar de rest van Europa wil wel door.
Dit. Ik ben overtuigd pro-Europeaan, en juist daarom wil ik dat de Britten eindelijk eens een keuze maken en eruit stappen. Als remain op een of andere manier wint, verwacht ik over 5 jaar het volgende referendum en hetzelfde liedje... Europa heeft belangrijkere dingen te doen dan de Brexit.
Die buren worden ondertussen vergeleken met de stasi omdat ze durfden de politie te bellen en het geschreeuw op te nemen bij verdenkingen van huiselijk geweld. Gecombineerd met de reacties op de onderminister die een demonstrant fysiek aanviel laat het tabloidrechts VK zich weer eens van zijn fijnste kant zien.
Suus schreef:Er is iets met Boris Johnson en de politie aan de hand. Iemand die het verhaal snapt?
Boris Johnson wil niets zeggen over een ruzie tussen hem en zijn vriendin. Gisteren werd bekend dat de politie bij de koploper voor het premierschap was langsgegaan omdat buren hadden gebeld na geluidsoverlast. Tijdens de eerste campagneontmoeting met Jeremy Hunt weigerde Johnson gisteren te praten over het incident. (..)
Boris had, naar verluid, rode wijn gemorst op de bank van zijn vriendin.. daarna is er met servies gesmeten (lees je in de link in bovenstaand artikel).
De EU heeft er geen enkel belang bij zich te laten leiden door een land dat die EU wil verlaten. Een klein detail dat door Brexiteers als dhr. Johnson genegeerd wordt — of domweg over het hoofd gezien.