Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ferdinand schreef:Voor die radio moet Ziggo wel langskomen, volgens het internet hebben we een 'splitter' nodig.
Een splitter heb je bij de Gamma voor iets meer dan een knaak, met een tang heb je die er zo tussen zitten. Even een kabeltje trekken naar de radio en klaar.
Dit bericht is gesponsord door Gamma Alphen. Koopt al uw klusbenodigdheden bij Gamma Alphen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ja, is het ook. Maar ook in de muziek bestaat er zoiets als uncanny valley, en aan de overkant ervan kwam dit nummer ineens voorbij. Het is een nummer dat nergens over gaat, met voorspelbare muziek, maar het is wel ideaal om je hoofd even op standje 'dom' te zetten... :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ja dit nu dus, inclusief de rest van de (digitale) grammofoonplaat met kerstliedjes enzo.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Vanavond was de laatste aflevering van De Beste Zangers en, afgezien van alle nummers van Floor en "Sound of Silence", is dit één van de hoogtepunten van het seizoen:
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ik luisterde vanavond naar het concert van Bob Dylan van gisteren in Irvine, California (eerste concert van de herfsttour van 2019). Het hele concert is fantastisch, maar zeker ook deze versie van Not Dark Yet (voor het eerst gespeeld sinds 2012). :)
Meltrain schreef:Vanavond was de laatste aflevering van De Beste Zangers en, afgezien van alle nummers van Floor en "Sound of Silence", is dit één van de hoogtepunten van het seizoen:
Ik verveelde me dood bij dit nummer. :X Vrij matige aflevering dit keer.
Maar dit nummer daarentegen.... Kan niet wachten tot ik dit echt live kan horen. Als het goed is twee keer komend jaar *O* *O*
umbusko schreef:Ik luisterde vanavond naar het concert van Bob Dylan van gisteren in Irvine, California (eerste concert van de herfsttour van 2019). Het hele concert is fantastisch, maar zeker ook deze versie van Not Dark Yet (voor het eerst gespeeld sinds 2012). :)
Nu ook met beeld! :D
En ook Girl from the North Country (wat het nummer ervoor was) is geweldig:
Laatst een dik nummertjjegevonden... 'Warface - From the South'.. Kreeg een aantal vuile blikken van me buurman, volgens mij heb ik iets goeds gedaam :Y