Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De tweede Britse publieke omroep, Channel 4, is aan het begin van het nieuwe TV-jaar een campagne gestart om mensen te wijzen op de mogelijkheid om te klagen over de omroep. Maar in plaats van een droog filmpje, heeft de zender een heuse satirische campagne op touw gezet. De gezichten van de zender gebruiken echte klachten, en nemen deze op de hak. Channel 4 blijkt weer eens beter dan de BBC.
Och jeetje; herinneringen aan mijn weekje in Londen vorig jaar met die vrouw van Countdown.
Die rest ken ik allemaal niet zo goed; maar ik weet nog wel dat ik daar veel te vaak Countdown keek.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Het is wat jammer dat Countdown deel is van de dagprogrammering, want als ik aan de overkant ben zit ben ik nooit in de buurt van een TV rond dat tijdstip. Maar naast Countdown hebben ze heel veel meer goede programmering, met Journaals die een uur duren en daarmee voldoende diepgang hebben, ze hebben de originele First Dates, 8 out of 10 cats met Jimmy Carr, The Last Leg (de enige latenight-comedyshow met mensen met een lichamelijke handicap), en veel programma's met bijzondere thema's. Channel 4 is altijd de 'andere' omroep geweest, en ook met dat idee opgericht (door Margaret Thatcher, nota bene). Ze hebben daarom veel programma's waarin handicap, sociale problemen, vrije seks en drugsgebruik naar voren komen. Dat levert pareltjes op, zoals recentelijk Derry Girls (nu op Netflix NL).
Is men inmiddels al vergevorderd met het plan om toch maar Berlijn te verhuizen naar een werkend vliegveld?
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Dat valt toch wel mee? Overstappen op Auber/Havre-Caumartin/Opéra/Haussmann - Saint-Lazare/Saint-Lazare/Saint-Augustin vind ik persoonlijk wat uitdagender. (A)
Vanaf de B op de C valt toch wel mee .
Maar in die paar keer dat ik er kwam hem ik volgens mij bijna iedere keer een nieuwe passage ontdekt.
Châtelet-les Halles is ook een pareltje.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Zoveel passages zijn daar toch niet, je moet alleen even goed opletten welke kant je op moet bij een overstap op ABC.
In die zin nog makkelijker dan overstappen vanuit de trein op Blaak, daar hangen de borden wat onhandiger.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Dan zal ik in die paar keer wel alle passages hebben ontdekt.
Even afkloppen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Overstappen op Blaak is voor mijn gevoel ingewikkelder dan overstappen op Beurs
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ik zag net een filmpje van #FM op Instagram voorbij komen (leuk gevonden overigens)... Ben benieuwd of jullie kunnen achterhalen welk Nederlands Station (als enige) er in dit filmpje te zien is https://www.instagram.com/p/B4R8eu3BG3t ... 1fuu9moj9a
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km