Inderdaad, bij een aantal ritten van de 164 was het inderdaad een 'stukje' drukker als anders. 75 á 80 personen deden in ieder geval mee..Reiziger Ddrs schreef:@Bee: in andere delen van Zuid-Holland was het toch wel 'n stukje drukker. Al moest de bus op de foto de drukte nu juist een beetje voorkomen...
Dat is normaal, Lisse heeft daarvoor de 3524, 3539, 3542 (en d8 nog een paar)Bee schreef:Er reed gisterenavond een Volvo Interliner op lijn lijn 61 richting Schiphol.
Hier weet ik ook iets af. Deze bussen reden voorheen bij SBM (stadsdienst Maastricht) , wat nu Veolia is. Die bussen hadden toen aan de rechter zijkant hooguit een lijnnummer (in de 'zwarte balk' boven de ramen). De bestemming kon je alleen aan de voorkant zien. Toen deze bussen verhuisd zijn naar arriva Dordrecht hebben deze bussen een oranje lijnfilm + bestemming gekregen aan de bovenkant van de ramen aan de rechterkant. Deze lijnfilm is nieuw, aan de rechterkant, dus vandaar zijn dat oranje ledjes.Ardan schreef:Ik was ook voor de grap eens in Dordrecht. Op lijn 3 naar Oudelandshoek zag ik bus 726, die voorop zijn richtingsfilm groen had en aan de zijkant in oranje led'jes. Vraag aan Ddrs: dit hoort niet zo, denk ik? Of heb ik nu iets gezien waar jij zelfs niks vanaf weet? (kan het me niet voorstellen.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten