Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Buurvrouw Brenda..
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
trolly

Bericht door trolly »

Ik wil bij dezen graag een veer in de reet van het beheer steken, om de geslaagde onderhoudsoperatie te vieren. Geen idee of het lastig was, maar een zondagochtend stukslaan op zoiets is best stoer. Bedankt!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Geen probleem. Ik heb een tweeling van 11 maanden en die zijn toch elke ochtend om 7u wakker. Dan kan ik er net zo goed gebruik van maken dat ik toch wakker ben :) Helemaal als we het al 3 jaar uitstellen :X
Alargule

Bericht door Alargule »

Ah, die tweeling dus.

Maarreh, wat kan deze nieuwe versie zoal beter dan de vorige?
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Goeie vraag. Het zijn een aantal kleine fixes van een paar jaar geleden. Deze upgrade was nodig om de volgende grotere upgrade te kunnen doen. Meer daarover later. Overigens lijkt eea wel sneller, maar heb daar geen wetenschappelijk bewijs voor :)
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Zolang Tapatalk het doet vind ik het allemaal gers :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
trolly

Bericht door trolly »

Rijnmond.nl schreef:"Wablief? Ik versta u niet", zegt een vriendelijke Limburgse man bij Rotterdam CS, als hij geconfronteerd wordt met het woord 'gers'. Een andere reiziger, uit Hoorn, zegt vragend: "Gerst?"

________________________________________________________________________________________________
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

webguy schreef:Goeie vraag. Het zijn een aantal kleine fixes van een paar jaar geleden. Deze upgrade was nodig om de volgende grotere upgrade te kunnen doen. Meer daarover later. Overigens lijkt eea wel sneller, maar heb daar geen wetenschappelijk bewijs voor :)
De site is bij mij merkbaar sneller. Ook met het laden van grote hoeveelheden foto's (die in reisverslagen staan) :pos: :wink: .

Is er al bekend wanneer de volgende (grote) update plaatsvind?
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Nee
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Vandaag twee keer over de pontonbrug gelopen in Boskoop, weinig spectaculair deze keer, dat ding ligt zo stabiel als we dachten dat de hefbrug was. De vorige keer dat er een pontonbrug lag zwiepte dat ding alle kanten op.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
trolly

Bericht door trolly »

KM46 schreef:Is er al bekend wanneer de volgende (grote) update plaatsvind?
Als ik de frequentie van die updates een beetje doorreken zou dat weleens kunnen zijn tegen de tijd dat beide kleine webguyten naar de basisschool gaan :mrgreen:

webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Kijk maar uit, we gaan binnenkort wel beginnen aan het "Help Joel de Winter door fonds"
waldo79

Bericht door waldo79 »

:mrgreen: Ha ha.
Alargule

Bericht door Alargule »

Welke winter?
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

1982
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Boek je een T3, krijg je een privécoupé. :D
Aking

Bericht door Aking »

#kutleefe :Y
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

umbusko schreef:Boek je een T3, krijg je een privécoupé. :D
Wat is een T3-eigenlijk? Wikipedia geeft namelijk verschillende betekenissen aan T3 (Tatra-trams, een tramlijn in Parijs, een metro-type in Oslo, een bestelbus).
-
Aking

Bericht door Aking »

T3 is een type slaapcoupe, met 3 bedden :wink:
Nitein-Repart

Bericht door Nitein-Repart »

Ik heb nog nooit met een nachttrein gereisd, maar ik vrees dat je er weinig nachtrust door krijgt vanwege het gehobbel en geschud. Ooit via een schoolexcursie met de boot van Rotterdam naar Hull gereisd, maar door het continue gedreun van de motor weinig nachtrust gepakt. Kwam in ieder geval vermoeid aan.
Laatst gewijzigd door Nitein-Repart op di 22 okt 2019, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Aking

Bericht door Aking »

Ik heb denk ik toch wel minimaal een keer of 50 per nachttrein gereisd, en slaap altijd prima *O*

Alleen de paspoortcontroles midden in de nacht zijn minder fijn, en in een couchette pas ik niet in het bovenste en onderste bed vanwege mijn lengte. Maar verder een heerlijke manier van reizen :Y

En qua gehobbel, kedeng-kedeng wiegt je juist in slaap. Zodra de trein ergens stopt zie je mensen wakker worden en naar de plee gaan enzo.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

In dit Slowaakse slaaprijtuig (Berlin-Budapest) kun je het beste het onderste bed hebben: daar kun je je voeten helemaal tot aan de wand onder het raam uitstrekken. Bij het middelste bed kom je met je voeten al eerder tegen het scherm voor het raam aan, en boven heb je een schuin dak.
Timon91
Donateur

Bericht door Timon91 »

In mijn beleving kun je in een CC6 vaak het beste een onderbed hebben, maar in een CC4 dan weer een bovenbed. Slaaprijtuigen zijn in T3 vaak erg krap, in een T2 is het alweer een heel stuk beter maar dat geldt vaak al als 1e klasse. De nachttrein Paris-Moskwa is na ruim 80 nachten nachttrein voor mij de nachttrein met de beste slaap ooit, die nieuwe Russische kupérijtuigen zijn muisstil en met een nagenoeg perfecte klimaatbeheersing; in een bovenbed heb ik die twee nachten als in coma geslapen 8-)
Mijn Flickr account.
isadora

Bericht door isadora »

Dat laatste kan ik zeker onderschrijven. Heb dat mogen ervaren tussen Minsk en Warchau.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Ik heb net twee nachten in een vliegtuig 'geslapen'. Wat zal mijn eigen bedje zo heerlijk zijn. Zo'n couchette klinkt heerlijk, heb er geen ervaring mee maar dan kun je nog lekker languit liggen enzo.
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Plaats reactie