Dus dan ga ik zelf me tijd wel nuttig besteden

Woensdag heb ik bijna altijd vrij (A)
Dan denk ik dat het een van deze 3 bussen:Wubbo schreef:Gisteren rond 16.30 zag ik bij garage Hessing in De Bilt, tussen allerlei Connexxion-meuk (er komt langzaam maar zeker weer steeds meer bij) ook een Novio-busje staan. In de gauwigheid kon ik niet zien wat het was.
Volgens de RET was er een tram op het weena uit de rails gelopen. Zelf had ik een reisroute die zowel met tram 25 als met de metro voerde. Kortom ik was weer eens een uur later thuis dan geplandReiziger Ddrs schreef:Hmm, ging lekker bij de RET dan... ik ving bij station Lombardijen in de t2267 nog wat op over een tram van lijn 25 die het in het geheel niet meer deed waardoor er ook al een opstopping aan trams ontstond
Het bleek alleen een rookmelding te zijn rond 17:00 werd de boel richting schiedam weggevoerd (kwam net op het station aan) en kwam het metroverkeer met veel horten en stoten zeer zeer langzaam op gang.mb90 schreef: Een goede gok, want dezelfde metro kwam bij Beurs aan toen wij in de stationshal liepen en als klap op de vuurpijl stond daar op het andere spoor ook nog een setje Teetjes met rookverschijnselen. Uiteindelijk ging het met de Erasmuslijn zonder problemen naar huis.
Hebben ze inderdaad wel ;)tsov schreef:Volgens mij hebben tegenwoordig alle Cxx-bussen chipkaartapparatuur, zelfs de Duvedecs ;)
Dat komt omdat ze bussen nu nog van Connexxion Arnhem zijn maar 13dec gaan ze over naar Nijmegen. Maar tot die tijd rijden ze in Arnhem ;).Ardan schreef:In Wageningen was een meisje loos.. een roze Breng-bus van Nijmegen dus. Reed op de lijn (86 geloofik?) van Arnhem via Wageningen naar Ede. Niet Nijmegen dus. Volgens rijdt het spul nu sowieso al aardig door elkaar want ik zag gisteren een jongetje (een blauwe van Arnhem dus) in Nijmegen kachelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten