Ow crap, nu verteld de pizzakoerier dat hij mij vanochtend met die kerstboom bij de bushalte heeft gezien.... Wereldje begint klein te worden

Zo'n kerstboom heb ik op zolder liggen. Maar heb een prima hoek voor een echte kerstboom, sinds ik dat al jaaaaren niet meer heb gekund wil ik die. Niet dat ik er versiering voor hebWubbo schreef:Leve de kleine kunstkerstboom, met kersttreintje er om heen dit jaar :)
Maar we hebben nu wel een lekker ruikende echte boom met lampjes en kerstballen :) Heb vanmiddag een mand gekocht waar ie in moet maar dat ding is zo zwaar dat ik hem niet opgetild krijg vanaf de grond :DChauf21 schreef:Same hereBee schreef:Ik hoor het de buurvrouw nog zo zeggen: Kom Bas, we gaan even een kerstboom halen. Half uurtje later bij de Intratuin aan de Amsterdamse Nobelstraat zegt ze: Ga jij maar ballen en lampjes halen, dan kies ik wel een mooie boom... Alles afgerekend, kom ik bij de kerstbomenafhaalbalie, staat daar een leuk schattig kerstboompje van ongeveer 1,20. Nouja, okee, moet lukken dacht ik. Maar verrek, er zat een kluit aan, wat een loodzware boom was dat zeg![]()
Eerste paar honderd meters zojuist gingen nog wel, maar daarna.....
Wij hebben ook vorige week 2 nieuwe PCs gekregen op 't werk :D Nu kunnen we eindelijk alle CRT schermen wegdoen, en heeft iedereen een 22" Widescreen + 21" normaal naast elkaar staan. Programmeert heerlijk. Trouwens, we hebben nog wel een 22" CRT in ene hoek staan voor een computer die amper gebruikt wordt :)Fles schreef:Zo, net even 3 pallets nieuwe PC's en vette monitoren ontscheeptBinnenkort eindelijk maar eens al die troep van 2003 "uitfaseren"
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 6 gasten