Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Nicketick schreef:Was vandaag een stremming van de Oosterstraat en een deel van de Diepenring was dicht. Dat ging blijkbaar niet helemaal goed, maar ik heb ontzettend veel respect voor de stuurmanskunsten van deze chauffeur: https://twitter.com/MarijkevandeHel/sta ... 5207787520
Haha en nog druk maken om de uitstoot... heerlijk
Dat is nou net een bus met de sticker "Euro 6. Schoon", dus geen zorgen mevrouw.
Mooi stukje stuurwerk, zeker weten. Zo te lezen waren er ook al een paar achteruit terug gegaan, ook dan krijg je een vies bochtje rechts of linksaf aan het eind.
Op dit moment op 324 een bus met nummer: 9951, dit nummer is nergens te vinden (ook niet op Arriva's busmaterieel wiki), heeft iemand enig idee wat dit nummer betekent?
Mooie bus, prima stoelen, fijn licht interieur (vind de Q-link Citeas zo donker door de getinte ruiten), veel ruimte voor kinderwagens. Enige nadeel vind ik dat er ook een zoemer op deur 2 zit (en deur 3) en dat deze zoemers best veel lawaai maken omdat ze continue zijn. Behoorlijke herrie bij sluiten van beide achterdeuren.
Het taxibusje van lijn 22 wachtte vanochtens gelukkig nog mijn aansluitende 27 op, omdat deze met +4 vanuit Emmen was vertrokken. Bij Graswijk een passsgiere te wachten op een halte tussen de bomen en werd voorbij gereden. De chauffeur van het busje was zo attent om even via het fietspad terug te rijden. Echt veel vertraging kostte dit ook niet.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Vind het niet een heel bijzonder stuk om heel eerlijk te zijn, heel veel wordt al aan gewerkt (zoals hubs). Ik zie nog weinig concreets dat echt de problemen die nu spelen aanpakken...