Ik ben nu niet op de klok, maar goed, omdat jij het bent. AlsjeblieftAking schreef:Doe je premotie dan ff goed en vertel waar enzo. Als ik naar Gasselterboerveenschemond moet voor zo'n koeienkaart lama lekker hangen :YMdk schreef:Als je goedkoop kerstkaarten wil sturen moet je vooral even langs een van de mobiele milka x Hallmark acties
Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Bij twijfel altijd klagen
- AppleMoose
Same here :Y Sowieso hou ik ook niet van kaarten waar aan de binnenkant al een tekst staat gedrukt. Dit jaar heb ik een setje van Natuurmonumenten, twee jaar geleden foto's van een winters Doesburg :Yumbusko schreef: Ach, ik koop meestal toch geen echte "kerst"kaarten, want die vind ik vaak lelijk. Ik verzin altijd iets anders. Vorig jaar had ik getekende vogels van de vogelbescherming geloof ik, en eerder heb ik kaarten met kunst en zo gestuurd. :Y
En blandning av sött och salt.
-
- Contacteer:
Je krijgt geen agenda van jouw werkgever?Mikos schreef:Dat doe ik met mijn agenda ook altijd!
-
Ik ook niet :o
- Mikos
- Contacteer:
Van de werkgever krijg ik geen agenda, nee. Van de vakbond wel. En tóch koop ik mijn agenda's altijd in de laatste maand van hun geldigheid. Lekker goedkoop!
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- AppleMoose
Dus je koopt halverwege januari 2020 een agenda voor 2019? (A)
En blandning av sött och salt.
-
- Contacteer:
Dan kun je beter meteen je geld in de prullenbak gooien (A)
- Mikos
- Contacteer:
Vette korting en je hoeft alleen maar op te letten dat je het over de juiste datum hebt. Hier en daar wat wegkrassen, maar meer is het niet. Ik vind het alleen wel raar dat Sinterklaas dit jaar al in april plaatsvindt, maar misschien heb ik de berichtgeving daarover gemist.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
-
Logisch. Alle Sinterklaas-, kerst-, oud- en nieuwinkopen zijn in april natuurlijk supervoordelig. En dan voor een prikkie in mei-juni op wintersport.
-
Ohja, ik had mezelf voorgenomen niet meer te vliegen in 2019, helaas.. groeten uit Lviv 

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
-
Aking schreef:Ketter!
- Hainje
Waar heb ik dat gezegd brüür?!Aking schreef:Dus jij struint elk jaar een zooi kroegjes af voor Hallmark kaarten? _O-
-
Waar zeg ik dat jij dat hebt gezegd brüür?!
Wallah lees die kwoot nog ff! 

- Hainje
iS dE sChUlD vAn De MuLtiQuOtEs En De RaBoBaNk!!11!
-
Is de schuld aan gebrek van edukaatsie daar in SemiBelgistan (en de rest van 's-lands land) waardoor dekinders niet meer kenne leze tegenwoordig :N
-
En dat ben ik met groot plezier!Aking schreef:Ketter!
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
-
Stuur je Aking er ook eentje?umbusko schreef:Ik weet niet of je op mij reageert, maar ik vermijd die Hallmarkkaarten dus.Ik ben wel altijd even op zoek naar iets echt leuks. Museumwinkels hebben vaak mooie kaarten.
Speelt ook nog mee dat ik het leuk vind om iedereen een andere kaart te sturen (maar liefst wel een beetje in hetzelfde thema), dus ik ben sowieso niet zo fan van die "2 dessins - 10 kaarten"-dozen.

Beul van de blindegeleidelijn
-
- Donateur
Naar Serbistan zeker? Weet je wel hoe duur dat is? 

- Hainje
-
Ik heb gewoon een bedrijfspostadresbusbrieven ding in Hollandistan hoor *O*umbusko schreef:Naar Serbistan zeker? Weet je wel hoe duur dat is?
En Serbistan is helaas verleden tijd :(
- isadora
-o-
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
- ICE11
Zeg wat is de post in NL wel duur geworden. Ik herinner me goed dat ik toen kaartjes uit de vakantie naar thuis (D`land) stuurde voor 65 (Gulden-) Cent..... Tsja, verleden tijd.Hainje schreef:€ 1,45.
- Hainje
Klopt, in de afgelopen tien jaar is het tarief enorm gestegen. Wat zeg ik, verdubbeld. Was het verzenden van een briefkaart in 2011 nog mogelijk voor 44 cent, vanaf januari tikt men (vervoeging van aftikken, betalen) hier 91 cent voor af. -o-
En als die postbodes dan nou eens beter betaald kregen, oké. Maar die krijgen ook maar net iets meer dan minimumloon. Net zoveel als 10 jaar geleden.
En als die postbodes dan nou eens beter betaald kregen, oké. Maar die krijgen ook maar net iets meer dan minimumloon. Net zoveel als 10 jaar geleden.
- Suus
- Contacteer:
Mag ik even kwijt
Postzegels worden sowieso elk jaar duurder, maar bij de Internationale zegels speelt mee dat met ingang van januari 2014 de tarieven Europa en Wereld zijn vervangen door het tarief Internationaal. Dat volgt het prijsniveau van de oude Wereldzegels, de Europazegels waren altijd goedkoper (10 cent of meer).
In 2002 was een Europazegel nog 50 cent (en een normale postzegel 39 cent).
Sinds 2010 hebben postzegels in Nederland echter geen geldwaarde meer, maar een zegelwaarde. Zo kan je als consument de prijsverhoging enigszins drukken.
In 2002 was een Europazegel nog 50 cent (en een normale postzegel 39 cent).
Sinds 2010 hebben postzegels in Nederland echter geen geldwaarde meer, maar een zegelwaarde. Zo kan je als consument de prijsverhoging enigszins drukken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Donateur
Had ik net een internationale zegel gekocht... nou, dan maar zo!Aking schreef:Ik heb gewoon een bedrijfspostadresbusbrieven ding in Hollandistan hoor *O*umbusko schreef:Naar Serbistan zeker? Weet je wel hoe duur dat is?
En Serbistan is helaas verleden tijd :(