- Winter: Unter dem Doppeladler
- Lente: Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann - Nena
- Zomer: I Will Survive - Hermes House Band
- Herfst: Gib mir deine Angst - Udo Jürgens

Op de radio hoor ik meer dezelfde muziek dan op spotify hoor... Gewoon af en toe Song Radio aanzetten van een nummer dat je leuk vind.Hainje schreef:
Dit jaar heb ik trouwens 97.670 minuten naar Spotify geluisterd. Kan wel kloppen, daar ik bijna geen radio heb geluisterd afgelopen jaar. Zou ik eigenlijk wel moeten doen om nieuwe muziek te leren kennen. Goed voornemen zullen we maar zeggen.
Mwa op 3FM en dan met name bij 3voor12 kwam er vaak toch best nog wel interessant spul voorbij.Chrysa schreef:Op de radio hoor ik meer dezelfde muziek dan op spotify hoor... Gewoon af en toe Song Radio aanzetten van een nummer dat je leuk vind.Hainje schreef:
Dit jaar heb ik trouwens 97.670 minuten naar Spotify geluisterd. Kan wel kloppen, daar ik bijna geen radio heb geluisterd afgelopen jaar. Zou ik eigenlijk wel moeten doen om nieuwe muziek te leren kennen. Goed voornemen zullen we maar zeggen.
Zelf zit ik op 60k minuten. Meest geluisterde artiest is Spinvis. *O*
De codes hier doen het niet heel makkelijk nee, maar als je de volledige url (dus niet Youtu.be) zonder extra dingen na de code van de video tussen [*youtube][/youtube*] (zonder de *) plakt, gaat het goed.Lincoln schreef:Ik krijg hier een flashback van :Y (waardeloos grapje maar ik vind hem zo leuk om te maken met dit nummer)
https://youtu.be/78iJt51vxGY
Ligt het aan mij of krijg ik die youtube tags niet werkende..
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 86 gasten