Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Met een hoog wilde gokgehalte zou dat wel eens de a59 bij de spoorovergang van de spoorlijn Den Bosch - Utrecht kunnen zijn.
Er vanuit gaande dat je vanuit Den Bosch richting het noordwesten reist zou je dan uit moeten komen op Geldrop (sprinter) of Utrecht (ic) als volgende halte.
Hoera, mijn eerste gok in de fotokwis en meteen raak! *O*
Ik vond hem eigenlijk met het gegeven van de richting en de karakteristieke Flevolandse dijk met windmolens niet zo lastig uit te puzzelen. (A)
Achteraf ook wel logisch dat het de A6 niet kon zijn, die gaat immers over de Hanzelijn heen en ligt al vlak voor Lelystad. Dat hele stuk van Dronten af heb je dan wel snel gedaan als het echt maar 2 minuten was.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
*O* *O* *O* *O*
Donderdag plaats ik een nieuwe foto, is dat oké? Heb een deadline te halen voor mijn studie en deze quizopdracht was een typisch sog-momentje :@ :X
Om de tijd wat te doden een tussenstand *O*
Het is zowel bovenaan de lijst als onderin spannend, want niet alleen teun debuteert, maar ook Ronaldussen haalde nog nooit eerder een punt Sog je anders nooit?
Deelnemers krijgen voor elke correct beantwoorde opgave één punt. Bestaat een opgave uit meerdere deelvragen, dan krijgt de deelnemer één punt voor elke correct beantwoorde deelvraag. Wanneer een opgave uit bijvoorbeeld vier deelvragen bestaat en deelnemer A beantwoordt er twee goed en deelnemer B daarna de andere twee, dan krijgen zij beide twee punten.
De regel geldt dat er een nieuwe opgave geplaatst mag worden als de vorige opgave na 14 dagen nog niet is geraden. In dat geval worden er geen punten toegekend voor de oude opgave, ook al zou er een correct antwoord gegeven zijn. De gebruiker die de opgave plaatst dient de correctheid van een antwoord te bevestigen. Doet deze gebruiker dit achteraf alsnog, dan worden de punten met terugwerkende kracht alsnog toegekend.
In beginsel is het de bedoeling alleen eigen gemaakte foto's te plaatsen.