Mag ik even kwijt
-
Re: Mag ik even kwijt
Gelukkig nieuwjaar!
Vaste reiziger in Friesland.
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro, Setra spul, Scania
Favoriete bussen: Mercedes-Benz Integro, Setra spul, Scania
-
Pas als ik hem terugkrijg.Tom024 schreef:Zullen wij dan ook maar ophouden met 'grappen' over Fahrräder?

-
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ze zouden die ontwerpers van plafondlampen eigenlijk hun ontwerpen 100x in- en uit elkaar moeten laten halen voor ze in productie mogen... wat een gedrocht is die lamp in m'n badkamer zeg
Uiteindelijk ben ik langer bezig geweest met de kap eraf halen en weer terug erop zetten dan met de wandeling heen en weer naar het centrum en het informeren bij de lokale elektronicazaak welke LED-lamp het best vergelijkbare alternatief voor de spaarlamp die erin zat zou zijn. Voordeel is dan wel weer dat ik er nu 15.000 uur geen last meer van zou moeten hebben, mits die LED-lamp z'n branduren beter volhoudt dan de spaarlamp.

Uiteindelijk ben ik langer bezig geweest met de kap eraf halen en weer terug erop zetten dan met de wandeling heen en weer naar het centrum en het informeren bij de lokale elektronicazaak welke LED-lamp het best vergelijkbare alternatief voor de spaarlamp die erin zat zou zijn. Voordeel is dan wel weer dat ik er nu 15.000 uur geen last meer van zou moeten hebben, mits die LED-lamp z'n branduren beter volhoudt dan de spaarlamp.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- ODRAIL
Andere lamp kopen die niet ingebouwd is in het plafond
.

- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Dat is geen oplossing, want hij is al niet ingebouwd in het plafond
Het probleem met dat ding is meer dat je eigenlijk twee paar handen nodig hebt om de kap een beetje makkelijk los te kunnen halen.
Het probleem met dat ding is meer dat je eigenlijk twee paar handen nodig hebt om de kap een beetje makkelijk los te kunnen halen.
Schapekop in de Keistad
- ODRAIL
Aha ... op die manier.
- trolly
En die heb jij niet? Ik heb kennelijk toch een verkeerde voorstelling van mijn medeforummers -o-Daniel schreef:Het probleem met dat ding is meer dat je eigenlijk twee paar handen nodig hebt om de kap een beetje makkelijk los te kunnen halen.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Nee ik heb toch echt maar één paar handen 
Schapekop in de Keistad
- trolly
Jammer wel.
Non oltrepassare la linea gialla
- ODRAIL
Zo ... de eerste reisdag van het nieuwe jaar in het ov is ook weer overleeft. Al ging het niet van een leien dakje.
-
- OVNL-beheerder
Wat een cliffhanger!
-
Mijn eerste reisdag ging ook prima. Al vraag ik wel af waarom het nachtnet (of in ieder geval trein 1402) 9 minuten op Bijlmer blijft staan -o-
En mijn retourtje net naar Utca030 om m'n OV-fiets te retourneren ging ook prima *O*
En mijn retourtje net naar Utca030 om m'n OV-fiets te retourneren ging ook prima *O*
- Suus
- Contacteer:
Door uitval van het seinhuis van Offenbach (Main) Ost had ik op mijn eerste reisdag van dit decennium een half uur tijdswinst.
En in mijn eerste hotelkamer van dit decennium staat een uil (van minerva?) bovenop de kledingkast met lampen als ogen, en er is een balkon *O*
En in mijn eerste hotelkamer van dit decennium staat een uil (van minerva?) bovenop de kledingkast met lampen als ogen, en er is een balkon *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Meltrain
- Donateur
Hmm, meestal zorgen defecte seinhuizen toch juist voor vertraging? :?Suus schreef:Door uitval van het seinhuis van Offenbach (Main) Ost had ik op mijn eerste reisdag van dit decennium een half uur tijdswinst.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Suus
- Contacteer:
Meestal wel ja, maar nu was het geluk aan mijn zijde *O*

In plaats van om 15:13 vanaf Mainz naar Wiesbaden te gaan, had ik nu de trein van 14:56+10 naar Mainz Nord. Daar kon ik uitstappen en de trein van 15:26 terug naar Mainz Hbf en verder pakken. Hopla, half uur tijdswinst *O*

In plaats van om 15:13 vanaf Mainz naar Wiesbaden te gaan, had ik nu de trein van 14:56+10 naar Mainz Nord. Daar kon ik uitstappen en de trein van 15:26 terug naar Mainz Hbf en verder pakken. Hopla, half uur tijdswinst *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Visgraatmodel
Na vandaag mijn luchthaven-zesdaagse afsluiten: tweede kerstdag, oudejaarsavond, nieuwjaarsochtend: ik heb ze allemaal gewerkt. Nog een ruime twee weken en dan ga ik op vakantie jeej.
-
Dat heeft hij wel eens eerder in dit topic gedaan. ;)Tom024 schreef:Wat een cliffhanger!
Beul van de blindegeleidelijn
-
Dat ik op weg ben naar mijn eerste hotelgutschein van dit jaar *O*
3 januari is al een flink eind het jaar in tenslotte, dus het werd wel eens tijd _O-
3 januari is al een flink eind het jaar in tenslotte, dus het werd wel eens tijd _O-
- Cora
-
- OVNL-beheerder
Aking schreef:Dat ik op weg ben naar mijn eerste hotelgutschein van dit jaar *O*
Waar gaat het fout dan? Op het stuk tot Muenchen? Of ligt het aan de vrienden van de Failjet?
Ik probeer altijd via een andere route die kant uit te reizen, want heb echt een gruwelijke hekel aan de railjets...
Wordt je dan een spaghettimonster?Lincoln schreef:Dat ik voor de 3e dag op rij spaghetti eet :')
-
Momenteel bij een kapotte ruitenwisser van de 129, waardoor we met +48 uit Arnhem zijn vertrokken en ik een overstap heb van 40 minuten in Keulen. :')Tom024 schreef:Aking schreef:Dat ik op weg ben naar mijn eerste hotelgutschein van dit jaar *O*
Waar gaat het fout dan? Op het stuk tot Muenchen? Of ligt het aan de vrienden van de Failjet?
Ik probeer altijd via een andere route die kant uit te reizen, want heb echt een gruwelijke hekel aan de railjets...
-
Hotel in Keulen dus?
-
Frankfurt zoals het er nu uitziet, al ga ik aldaar wel nog proberen een hotel in Nürnberg te bemachtigen, dan kan ik daar morgen nog even in het DB Museum rondkoekeloeren *O*
Maar we worden omgeleid via Köln Messe/Deutz en zijn daardoor mogelijk net iets eerder in Frankfurt Flughafen, mogelijk haal ik de 615 dus nog en wordt het alsnog een hotel in München *O*
Maar we worden omgeleid via Köln Messe/Deutz en zijn daardoor mogelijk net iets eerder in Frankfurt Flughafen, mogelijk haal ik de 615 dus nog en wordt het alsnog een hotel in München *O*
- Cora
Ik hoop het nietTom024 schreef:Wordt je dan een spaghettimonster?

Fout 404: Tekst niet gevonden