Kan mogelijk dan nu geklemd richting spoor 5 liggen: je komt er namelijk zowiezo overheen, of je nu naar 4 of 5 gaat.
Rond Amersfoort rijden geen treinen door beperkingen op last van de brandweer.
De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
De goederentrein stond boven de brandende wisselverwarming. Trein rijdt weer en wisselverwarming brandt niet meer (te veel).Chauf21 schreef:De eerdere meldingen zouden echter over een brandende goederentrein zijn gegaan.
Brandje op een toilet. Treinverkeer volledig hervat.Bee schreef:Op Amsterdam Amstel staat/stond 2x VIRM in de fik, de s800 rijdt via Hilversum maar stopt niet.
Check om 15:25 op UtBee schreef:De grootste vertraging is in Utrecht, de trein uit Moskou klokte rond 10:30 een vertraging van 5 uur
Dan heb ik geluk gehad. Ik vertrok met de t2050 en +5 (om 15:35) naar Gvc in een IRM-IV. Gelukkig was het een nieuwe IRM, dat heeft paar extra staplaatsen opgeleverd, ding maakte nog een extra stop op Wd en kwam met +10 aan in Gvc. Kon gelukkig gelijk door naar de t5163 die wel gewoon reed richting Rsd :). Heb maar half uurtje vertraging gehad, maar aangezien ik constant in een trein zat beschouw ik het als normaalWubbo schreef:Rond 15.40 werd trouwens gemeld dat het treinverkeer rond Utrecht helemaal plat lag, er rijdt nu mondjesmaat een trein.
Hmm, rond 15.45 uur zat ik in de bus op weg naar Utrecht Centraal en was er volgens de informatie op NS Mobiel nog treinverkeer mogelijk. Eenmaal aangekomen op 't station rond 16.00 uur lag inmiddels alles plat.Wubbo schreef:Rond 15.40 werd trouwens gemeld dat het treinverkeer rond Utrecht helemaal plat lag, er rijdt nu mondjesmaat een trein.
En bij O zijn ze nog steeds bezig om de boel te herstellen. Zal nog wel even gaan duren als ik de berichten op Omroep Brabant moet geloven. Daarom gedwongen terug met de auto gemoeten (kwam vanuit Wijchen).M57 schreef:Nu dan weer een aanrijding in de buurt van O, trein en vrachtwagen. Zeker zes gewonden, aldus nu.nl.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten