Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Gaan we nu opeens op een OV-forum pleiten voor het verbreden van duizenden kilometers wegen waar 80 km/uur gereden mag worden
Bovendien mag je nog blij zijn dat je op sommige wegen in Zuid-Holland 100 km/uur mag. Echte Zuid-Hollandse wegen hebben vaak een snelheid van 60 km/uur, turborotondes volgens het standaardwerk van Bertus Fortuijn of verkeerslichten met drempels.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus schreef:Gaan we nu opeens op een OV-forum pleiten voor het verbreden van duizenden kilometers wegen waar 80 km/uur gereden mag worden
We hebben het hier over mensen die doelbewust op 100kmh wegen 80 gaan rijden die wel 100 mogen rijden. Bussen en trucks even buiten beschouwing. Die mogen geen 100 tenzij de bus T100 is.
Suus schreef:En het verschil tussen 80 en 100 is op korte afstanden ook weer niet zo groot.
Als reguliere gebruiker van de N57 merk ik vaak onveilige situaties op als er een voertuig 80 ipv 100 rijdt. De N57 is een grotendeels 2x1 weg met rotondes. Mensen gaan vaak bumperkleven en dit veroorzaakt weer gevaar op de weg. Vaak bij de rotondes loopt het maar weer net goed. De rotondes zijn 2 baans uitgevoerd en ik zie het met enige regelmaat gebeuren dat er via het verdrijvingsvlak wordt ingehaald. Dit is dan een OVforum maar ik denk dat het de veiligheid bevordert als de N57 2x2 wordt zoals het op dit moment al het geval is op de Haringvlietdam en de rotondes worden vervangen voor volwaardige op en afritten. Dit bevordert ook de doorstroming op de N57. De rotondes zijn vaak in de spits bron van file en als deze zouden worden vervangen voor op en af ritten zou dit het doorgaande verkeer niet afremmen en de doorstroming bevorderen. De N57 is namelijk de enige manier om van Voorne Putten op Goeree Overflakkee te geraken en het helpt niet dat er ook 2 vakantieparken op minder dan 2km van de N57 afliggen. (CP Port Zélande en Landal Strand Resort Ouddorp Duin)
Lijkt mij als nog meer een discussie voor het wegenforum ipv een OV forum....
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Mensen die veel langzamer rijden dan de maximum snelheid zijn behoorlijk irritant. Toch probeer ik me er steeds minder aan te ergeren, je doet er toch niks aan.
Zeg, het is dinsdagochtend vroeg en ik heb nog steeds geen vlog van Julsteren in mijn YouTube-notificaties gehad? Is hij iets te enthousiast aan het kussen geweest met zijn meisje?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Moet ook zeggen dat ik zover ik mij kan herinneren dit weekend ook niets voorbij heb zien komen op Instagram
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
En als jij nou persoonlijk de taak even op je neemt om mij in een vliegtuig te krijgen, klinkt als een goeie deal!
En als ik dan een voorkeur uit mag spreken doe maar Riga, er is daar geloof ik iemand die daar geen problemen mee heeft en per trein is het ronduit kudt om daar te komen -o-