Rondom Amsterdam werd om 13.15 de treindienst in zijn geheel gestaakt tot 15.15 ongeveer. Daarna heb ik alle treinen maar zelf omgeroepen, Tuffy uitgezet, en alle CTA's met de hand bediend, zodra het personeel compleet was riep ik de betreffende trein om, zodat verkeerde reisadviezen zoveel mogelijk voorkomen kunnen worden.
Warbij gold dat de t2600 als stoptrein pendelde tussen Amsterdam en Hoofddorp, de t4600 als enige de Flevo bediende en de t5800 Amsterdam- Amersfoort. Naar Haarlem waren het de t5400 en t4800 en naar Alkmaar werd er zowel met de t4000 gependeld tussen Alkmaar en Amsterdam als met de 29700 serie tussen Utrecht en Alkmaar, die laatste was dan ook de enige serie die Amsterdam- Utrecht reed als stopper. De t4500 pendelde tussen Hoorn en Amsterdam. Na een tijdje ging dat best redelijk zo, en werd er naar verhouding aardig gereden, bijna alles reed wat ik hierboven noemde.
Ik weet niet of ik er een apart topic in het fotogedeelte voor moet aanmaken(is niet echt reportage, maar meer een sfeerimpressie van vandaag), maar heb enkele foto's gemaakt nog op Amsterdam centraal voor ik begon met werken:
Zelfs onder de kap ligt er aardig wat sneeuw.