Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Tom024 schreef:Wellicht heb ik ergens een memo gemist, maar waarom zien we Suus opeens als een modern orakel van Delphi? :D
als we daar verder op borduren, wat zijn volgens Suus de komende paar jaren in binnen- en buitenland de spannendste gebeurtenissen/ontwikkelingen die plaats zullen vinden in de OV-sector (en dan niet alleen Coronagerelateerd)?
Op spoorgebied in West-Europa de transitie van dieselaangedreven treinen naar treinen met alternatieve aandrijvingsvormen. Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar de treinen met accupakketten die op eindpunten of stukken traject met bovenleiding opladen, daarvan zijn nu al flink wat treinen in bestelling bij meerdere fabrikanten maar nog nergens in dienst.
En in Duitsland natuurlijk ook de vliegtaxi's van minister Andreas Scheuer, die deze in 2019 op een marktplein in Ingolstadt presenteerde en de wet ervoor wil aanpassen. Spoiler: nog geen exemplaar heeft gevlogen: https://www.welt.de/wirtschaft/article1 ... stadt.html
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024 schreef:Wellicht heb ik ergens een memo gemist, maar waarom zien we Suus opeens als een modern orakel van Delphi? :D
Vragen over Griekenland kan je beter aan ArrivaBas stellen. Ik heb Grieks in 2002 laten vallen
Je mag ze ook aan mij stellen, want ik heb het gestudeerd. :) (En doe dat officieel nog steeds; ben nu mijn masterscriptie aan het schrijven.)
Om even op dat orakel terug te komen: waarom Suus het moderne orakel zou moeten wezen is me ook niet helemaal duidelijk. Het is algemeen bekend dat de Pythia - de priesteres van de tempel van Apollo die de voorspellingen deed - onder de invloed was van drugs. Voor de rol van OVNL-orakel zou zodoende eerder Chrysa in aanmerking komen. (A)
umbusko schreef:
Om even op dat orakel terug te komen: waarom Suus het moderne orakel zou moeten wezen is me ook niet helemaal duidelijk. Het is algemeen bekend dat de Pythia - de priesteres van de tempel van Apollo die de voorspellingen deed - onder de invloed was van drugs. Voor de rol van OVNL-orakel zou zodoende eerder Chrysa in aanmerking komen. (A)
Wat voor antwoorden zou je op sommige vragen in dit topic krijgen als je onder invloed van iets bent?
VIRM schreef:Als jij de directeur van het gecombineerde Eurostar en Thalys zou zijn, hoe zou jij het bedrijf dan noemen en wat zou jij allemaal doen?
Natuurlijk de Société européenne de trains à grande vitesse internationaux. Want de eigenaren spreken allemaal Frans.
En ik zou er allereerst voor zorgen dat je met één aantrekkelijk geprijsd ticket van de Duitse stations van Thalys naar Groot-Brittannië kan reizen of andersom, zodat de reizigers betere rechten krijgen. De Sparpreis London van DB moest geschrapt worden omdat de computer van Eurostar te weinig zure bommen eten ofzoiets.
VIRM schreef:En je pillen dan? Of doe je daar nie taan? ;)
17,5 pillen per week *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM schreef:Als jij de directeur van het gecombineerde Eurostar en Thalys zou zijn, hoe zou jij het bedrijf dan noemen en wat zou jij allemaal doen?
Natuurlijk de Société européenne de trains à grande vitesse internationaux. Want de eigenaren spreken allemaal Frans.
Ook Engels, toch?
En ik zou er allereerst voor zorgen dat je met één aantrekkelijk geprijsd ticket van de Duitse stations van Thalys naar Groot-Brittannië kan reizen of andersom, zodat de reizigers betere rechten krijgen. De Sparpreis London van DB moest geschrapt worden omdat de computer van Eurostar te weinig zure bommen eten ofzoiets.
En vanaf Nederlandse stations?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Voor een retour van centrum tot centrum vind ik best een prima prijs.
Een auto parkeren op een vliegveld, vliegen en dan nog een uur met de trein of metro naar het centrum van Londen kost meer tijd en zal qua prijs gelijk zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hé hé, ho,ho, dit is dus niet het topic Alargule geeft antwoord. Als mensen zich niet aan de maatregelen kunnen houden kan het wel eens heel lang duren voordat we die maatregelen kunnen versoepelen, en meer topics op OVinNL kunnen toestaan. We rekenen op uw begrip
Iedereen binnenkort een eigen topik? Behalve demense die broodjes halen met de bus of boodschappen doen in het buitenland, als een soort online-doodstraf? :')
Een olieslurper. De afgelopen maand heb ik voor het eerst in mijn leven het een klein beetje irritant gevonden dat ik niet auto kan rijden. Nu is mijn wereld beperkt van het centrum van Schiedam tot het centrum van Rotterdam en van de A20 tot de Nieuwe Maas.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.