Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Z2N schreef:Een rottig station om over te stappen, kan ik uit ervaring vertellen. :Y
Wat is hier dan zo rottig aan?
Als je vooraan de trein zit vanuit Besançon, en je moet naar Andelot, ben je toch best ver aan het lopen. En als je ook nog koffers mee hebt (er zijn geen liften), wordt vijf minuten ineens verrassend krap.
Anděl is correct! *O*
In deze gang kom je alleen wanneer je met de lift het station in of uit gaat: je neemt dan namelijk een lift van de straat naar deze gang en aan het andere einde van de gang een lift die midden op het perron uitkomt. Aangezien iedereen de roltrap aan een van beide perronuiteindes neemt, is dit een relatief onbekende sluiproute en daarom komt hier dus helemaal niemand. Zelfs niet in de spits. (Zelfs aan dagelijkse gebruikers van dit station wist ik met deze foto de reactie "huh, waar is dat?" te ontlokken. )
Het was nog maar een jaar geleden dat ik daar rondgelopen heb. De wereld is sindsdien een heel stuk kleiner geworden.
Eveneens uit een andere tijd:
1) Tussen welke twee stations rijdt mijn trein hier een exotische route?
2) Houd rekening met de gebruikelijke regels die hier gelden over links en rechts rijden op het spoor. Wat is de eindbestemming van mijn trein?
Deelnemers krijgen voor elke correct beantwoorde opgave één punt. Bestaat een opgave uit meerdere deelvragen, dan krijgt de deelnemer één punt voor elke correct beantwoorde deelvraag. Wanneer een opgave uit bijvoorbeeld vier deelvragen bestaat en deelnemer A beantwoordt er twee goed en deelnemer B daarna de andere twee, dan krijgen zij beide twee punten.
De regel geldt dat er een nieuwe opgave geplaatst mag worden als de vorige opgave na 14 dagen nog niet is geraden. In dat geval worden er geen punten toegekend voor de oude opgave, ook al zou er een correct antwoord gegeven zijn. De gebruiker die de opgave plaatst dient de correctheid van een antwoord te bevestigen. Doet deze gebruiker dit achteraf alsnog, dan worden de punten met terugwerkende kracht alsnog toegekend.
In beginsel is het de bedoeling alleen eigen gemaakte foto's te plaatsen.