3 treffers.PHS schreef:L'Aldea - Amposta - Tortosa
Fotoquiz
-
Re: Fotoquiz
- Z2N
- Donateur
Schiphol Handelskade.
Mag ik aannemen dat ik niet 8e maar 7e ben, omdat ik meer punten heb?Ardan schreef:Tussendoor even een scorebordje, PHS is fanatiek geweest de laatste tijd en heeft de koppositie overgenomen :pos:
- Z2N
- Donateur
Die halte ligt aan de noordzijde van de tunnel waar ook de bussen naar Alphen a/d Rijn door rijden. Ik ben dan ook op vrijwel alle uren van de dag ooit wel eens daar geweest, sinds dat traject ook een nachtbus heeft. :)
Maar we gaan de grens over:

1) Waar ben ik?
2) Wat is (buiten coronatijden) vanaf Utrecht Centraal doordeweeks de snelste reismogelijkheid om hier te komen?
3) Wat is er vreemd aan dat reisadvies?
Maar we gaan de grens over:

1) Waar ben ik?
2) Wat is (buiten coronatijden) vanaf Utrecht Centraal doordeweeks de snelste reismogelijkheid om hier te komen?
3) Wat is er vreemd aan dat reisadvies?
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Scherp, vergeten om te wisselenZ2N schreef: Mag ik aannemen dat ik niet 8e maar 7e ben, omdat ik meer punten heb?

Gediplomeerd ongeluksmagneet
-
- Donateur
Geheel toevallig viel mijn oog op nog een kleine onnauwkeurigheid: ZO6176 staat 2x in de lijst, met 37 en met 2 punten.Ardan schreef: Scherp, vergeten om te wisselen
- Z2N
- Donateur
Het kan zelfs in 7:45 (met de 105), maar zelfs dan moet je nutteloos om via Basel SBB, Zwitserland. Ik keur hem helemaal goed! :pos:PHS schreef:1. Thann;
2. ICE naar Basel SBB, TER naar Mulhouse Ville en TER naar Thann, dit kan in 8:14;
3. Je reist naar Frankrijk via Duitsland en Zwitserland?
- Suus
- Contacteer:
Volgens mij ben je zeventien minuten eerder in Mulhouse als je in Freiburg uitstapt, daar de stoptrein neemt richting Basel en dan in Müllheim (Baden) de stoptrein naar Mulhouse. Dan heb je wat meer tijd dan zes minuten om door het stationsgebouw van Mulhouse te hollen naar het stationsplein *O*Z2N schreef:Het kan zelfs in 7:45 (met de 105), maar zelfs dan moet je nutteloos om via Basel SBB, Zwitserland. Ik keur hem helemaal goed! :pos:PHS schreef:1. Thann;
2. ICE naar Basel SBB, TER naar Mulhouse Ville en TER naar Thann, dit kan in 8:14;
3. Je reist naar Frankrijk via Duitsland en Zwitserland?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Z2N
- Donateur
Maar die kwam dan weer niet uit de reisplanner, want extra overstappen. (A)
En de trein van 15:54 is daadwerkelijk een trein, dus dan hoef je niet naar het stationsplein.
En de trein van 15:54 is daadwerkelijk een trein, dus dan hoef je niet naar het stationsplein.
-
Blaricum Carpoolplaats?
- Meltrain
- Donateur
Florent Pauwels in Deurne (B).
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Meltrain
- Donateur

1) Welk station zien we op de foto?
2) Als een trein vertrekt in de richting die we op de foto zien, wat is dan waarschijnlijk het eindpunt?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Meltrain
- Donateur
Dat is correct.
Hoe weet jij trouwens op bijna alle vragen het antwoord?
Ben je op zo veel plaatsen geweest?
Hoe weet jij trouwens op bijna alle vragen het antwoord?

-
- Contacteer:
Schwerte (Ruhr)?