Welaan, PHS, je bent zo attent dat direct na deze vraag te doen. Eerder in deze discussie diende dat interview met Hiddema er namelijk toe, aan te tonen hoe ver deze kwajongensstreken wel niet afstonden van het standpunt van De Partij. Maar nu vindt je het kennelijk beter uitkomen als Hiddema à titre personnel optreedt — wat hij inderdaad ook zegt. Hij is pissig, maar vertegenwoordigd in deze niet het standpunt van de partij, en daarmee is de kous kennelijk af. Baudet heeft zich er verder niet over uitgelaten.PHS schreef:Zo'n bewering schrééuwt gewoon om een onderbouwing. Dus zeg eens, trolly, wanneer zou ik mijn kritische blik dan allemaal niet hebben afgewend?
Nu kan je twee standpunten innemen: Òf Hiddema voert het woord namens de partij, òf hij doet dat niet. Dat laatste impliceert dan dat FvD geen afstand heeft genomen van het neonazistische gebeuren in de partijgelederen, een standpunt dat je eerder te vuur en te zwaard bestreden hebt.
Mijn conclusie is, dat je je kijk op Hiddema, FvD, de pers,p en overige partijen en groeperingen graag zo bekijkt als het je uitkomt. Laat me ervan uitgaan dat je er zelf van overtuigd bent dat je een rechte koers vaart, maar het zogwater kronkelt nogal.