Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Bee schreef:De Mac is lekker als je er niet te vaak komt. Kom je er te vaak, dan verliest het zijn magie, niet doen dus
Mc Donaldsmagie: In Cairo waar ik 10 jaar geleden was, eten mensen in hun beste pak in de Mc Donalds. Ik heb eens een jongen gesproken die elke week zijn vriendin mee uitnam naar de Mc Donalds en daar een kleine cola voor haar bestelde en er naar uitkeek om met haar te trouwen want dan had hij genoeg geld gespaard om haar op een hele maaltijd te trakteren... :o
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Het komt ook omdat hier eigenlijk al heel vroeg de ouderwetse Amerikaanse familiestrategie is gebruikt bij McDonald's: Kijk hier 's avonds in een McDonald's restaurant en het publiek zal grotendeels bestaan uit gezinnen, al dan niet met kinderen. In het Midden-Oosten en Verre Oosten is McDonald's een heel andere cultuur, die meer hoort bij tieners en jong-volwassenen. Het publiek in zo'n McDonald's is dan ook heel anders. In Nederlands is Starbucks een heel goed voorbeeld hiervan: In Amerika komt jong en oud daar, hier komen de "hippe" jongeren bij de Starbucks op het station.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dat ligt natuurlijk ook aan het prijsniveau. In de Starbucks van Berlijn heb ik ooit mijn allerduurste koffiemaaltijd ooit besteld. 8 euro voor een koffieverkeerd, een koekje en een flesje water... :o
In Cairo ligt het prijsniveau van de MC Donalds op Westers niveau. Dat wil zeggen: voor "ons" redelijk goedkoop, maar voor een gemiddelde Egyptenaar onbetaalbaar. Een menu kost er een half weekloon...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Van een kater heb ik nooit last, nou ja behalve als kat Julius ziet dat ik ijs eet en op allerlei manieren probeert van het ijsje te eten. Maar dat is niet de kater die jullie bedoelen...
Volgens mij hebben we hier in Dordt een vertraagd nieuwjaarsbrandje, ik zie grote zwarte rookwolken in de verte...
Edit: deze dus... nu ik nog eens op de kaart kijk komt dat redelijk overeen met de kijkrichting hier uit 't raam.
Rook neemt trouwens nu weer flink toe, wordt grijs/zwart aan de horizon...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik vind alleen iets over die brand in het VrijeTijdsCentrum, waar ook vuurwerk in het pand aanwezig is. Zo te zien ook korpsen uit de hele regio opgetrommeld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ja zoals ik al aangepast heb, dat klopt toch. Ben altijd in de war omdat we hier net een beetje gedraaid zitten, nu trouwens ook weer sirenes te horen. En ook geknal, maar of dat het vuurwerk in dat pand is?
Update: gaat niet zo makkelijk met tegenlicht, maar 'n fototje erbij...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
In Reisdorf is het trouwens helemaal geen 2010, we kregen de nieuwe gemeentekalender binnen (met de vuil ophaaldagen etc.) en die is van 2009 (nee niet alleen een verkeerd jaartal erboven, de kalender is echt van 2009...). :?