Mag ik even kwijt
- AppleMoose
Re: Mag ik even kwijt
Deze keer heb ik ook niks meegekregen. Normaal word je doodgegooid met spotjes op tv etc. Dus of het aantal spotjes is verminderd, of het is gewoon niet tot me doorgedrongen.
En blandning av sött och salt.
-
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Genoeg reclame op de radio gehoord anders over dat controlebericht.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Ardan
- Oud-beheerder OVNL
Heb het toch vaak op tv gezien, desondanks schrok ik er wel van toen het zo ver was want ik was het toch weer vergeten :')
Gediplomeerd ongeluksmagneet
- Meltrain
- Donateur
Voor mij kwam de melding ook onverwacht, maar omdat mijn telefoon in mijn jaszak zat, werd het geluid grotendeels gedempt.
De gesproken mededeling was dus ook slecht verstaanbaar.
De gesproken mededeling was dus ook slecht verstaanbaar.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- AppleMoose
Het gesproken bericht heb ik niet gehad, goddank.
En blandning av sött och salt.
- Suus
- Contacteer:
Het uitspreken van berichten is volgens mij een optie van je telefoon dat je zelf kan inschakelen. Sommige mensen gebruiken het zodat de telefoon bij het overgaan vertelt wie er belt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- AppleMoose
-
Ik had een tijdje geleden een sollicitatie voor een stage verstuurd naar een bedrijf, en ik kreeg vandaag een (standaard afwijzingsverhaal) mailtje terug. Alleen jammer dat het duidelijk copy/paste was, de aanhef was namelijk 'Beste [VoornaamKandidaat],'.. Dan maak je als bedrijf wel echt een heel goede eerste indruk :')
-
- Donateur
Om te vieren dat ik uit pure noodzaak weer eens met de trein mag reis ik voor de gelegenheid eerste klas. Dat blijkt een prima strategie te zijn om mensen te ontwijken: van Mt tot Ht had ik een privécoupé en van Ht tot Nm deel ik hem met één andere passagier en een NS'er. Daarbij had ik een VIRM met een oude eerste klas en een ICM, dus qua comfort ben ik helemaal tevreden vandaag. Alleen beslaat mijn bril een beetje door mijn mondkapje, maar wat moet dat moet. :Y
-
Als je aan het eten/drinken bent hoef je dus geen mondkapje op *O*
- Meltrain
- Donateur
Ik was vandaag in het Spoorwegmuseum. *O*
Ik heb Aking niet gezien. -o-
Ik heb Aking niet gezien. -o-
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Hejje wel goed gekeken dan? (A)
- trolly
Hij was uitgeleend, en te bezichtigen in een DB-lounge.
#kudtns
#kudtns
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- Meltrain
- Donateur
Ik heb de trap naar het seinhuis nog wel beklommen, maar ook daar heb ik Aking niet gezien. :N
- trolly
Trappen zijn er ook niet om te beklimmen, maar om uit te delen.
Non oltrepassare la linea gialla
-
Maar in de kelder heb je niet gekeken vrees ik (A)Meltrain schreef:Ik heb de trap naar het seinhuis nog wel beklommen, maar ook daar heb ik Aking niet gezien. :N
- Meltrain
- Donateur
Nee. :N Wel in de kolenbunker, trouwens.
Rond een uur of vier vannacht moest de blaas geleegd worden. Dus ik naar beneden naar het toilet. Die grenst aan de gang, waar ook de deur naar de huiskamer op uitkomt. Die laten we altijd openstaan, omdat we katten hebben die dan vrolijk door het huis heen kunnen dartelen (we willen ze niet aanleren hoe ze zelf deuren open kunnen krijgen). Het viel me op de trap naar beneden al op dat er een lichte brandlucht hing. Misschien iemand die aan het barbecuën was ofzo (raar tijdstip en het weer is er ook niet echt naar, maar gelet op deze buurt...vooruit).
Als ik 's nachts naar de wc moet, laat ik het licht altijd uit en de deur op een kier (ja, jullie leren nu ook van alles over Alargules toiletgewoonten). Vanuit de huiskamer hoorde ik het geluid van een ventilator die stond te loeien en zag ik een vreemd licht dat ik niet kon plaatsen. Ik dacht in eerste instantie aan de mediabox, want die wil het nog wel eens op zijn heupen krijgen.
Ik besloot toch maar een kijkje te gaan nemen. Bleek dat de oven aan stond, voorgestookt en al op 200 graden. Die had het al aardig warm gekregen - vandaar die ventilator - en de geur zal wel komen van de broodkruimels die op de opvangplaat lagen te verkolen. Het ding moet al enige tijd aan hebben gestaan.
Hoe? Ik durf het niet te zeggen. Maar ik vermoed een van de katten, die bij een sprong op of van het aanrecht per abuis de bedieningsknop van de oven moet hebben geraakt...
En daarom, lieve ovenfabrikanten, zijn gebruikerstests zo belangrijk!
Als ik 's nachts naar de wc moet, laat ik het licht altijd uit en de deur op een kier (ja, jullie leren nu ook van alles over Alargules toiletgewoonten). Vanuit de huiskamer hoorde ik het geluid van een ventilator die stond te loeien en zag ik een vreemd licht dat ik niet kon plaatsen. Ik dacht in eerste instantie aan de mediabox, want die wil het nog wel eens op zijn heupen krijgen.
Ik besloot toch maar een kijkje te gaan nemen. Bleek dat de oven aan stond, voorgestookt en al op 200 graden. Die had het al aardig warm gekregen - vandaar die ventilator - en de geur zal wel komen van de broodkruimels die op de opvangplaat lagen te verkolen. Het ding moet al enige tijd aan hebben gestaan.
Hoe? Ik durf het niet te zeggen. Maar ik vermoed een van de katten, die bij een sprong op of van het aanrecht per abuis de bedieningsknop van de oven moet hebben geraakt...
En daarom, lieve ovenfabrikanten, zijn gebruikerstests zo belangrijk!
- Mikos
- Contacteer:
Jij hebt boven geen toilet? Wat zijn dat voor barbaarse praktijken?Alargule schreef:Dus ik naar beneden naar het toilet.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
- Suus
- Contacteer:
Oh, dan is mijn kleine oventje slimmer. Als deze klaar is met voorverwarmen gaat er een timer lopen. Is binnen tien minuten geen bakproject gestart, dan gaat de oven weer uit :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Dat is bij mijn combimagnetron het zelfde. Ik ben wel een keer de frituurpan vergeten uit te zetten. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ja, deze valt me in dat opzicht ook erg tegen. Nota bene een model uit 2018.Suus schreef:Oh, dan is mijn kleine oventje slimmer. Als deze klaar is met voorverwarmen gaat er een timer lopen. Is binnen tien minuten geen bakproject gestart, dan gaat de oven weer uit :pos:
Maar ja, IKEA, want het mocht niets kosten. Daar ga je al.
- Suus
- Contacteer:
Nadat het huis van mijn beste vriendin is uitgebrand door een frituurpan, heb ik eigenlijk ook geen frituurpan meer gehad.Stefan schreef:Dat is bij mijn combimagnetron het zelfde. Ik ben wel een keer de frituurpan vergeten uit te zetten. :')