Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9201
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De aanvraag die ik voorbij zag komen, kwam uit eind 2019. Maar er staat inderdaad NAAST Laan v.d. Mensenrechten 555. Dus Kanaal Zuid 2 zal dan kloppen.
Maar in ieder geval wordt het personeel van de stalling Wapenrustlaan verdeeld over Vaassen en Apeldoorn Kanaal Zuid.
Maar in ieder geval wordt het personeel van de stalling Wapenrustlaan verdeeld over Vaassen en Apeldoorn Kanaal Zuid.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Vaassen schiet ook al aardig op. Alle laders staan er inmiddels. Ben er deze week niet langs geweest, maar volgens mij is die stalling wel op tijd klaar. Er is ook al getest met de nieuwe bussen op de laadpunten.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het is in elk geval het hele stuk tussen de Shell en de P+R.regenmaker schreef: ↑ma 26 okt 2020, 17:05 De aanvraag die ik voorbij zag komen, kwam uit eind 2019. Maar er staat inderdaad NAAST Laan v.d. Mensenrechten 555. Dus Kanaal Zuid 2 zal dan kloppen.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Acht foto's van de laadpalen in Zwolle: https://www.weblogzwolle.nl/nieuws/8983 ... bruik.html
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De eerste Capacity (de 4205) is inmiddels wit gespoten. Bestickering volgt eind november / begin december.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Mocht VDL toch nog een bijdrage leveren aan de concessieStadsbus schreef: ↑wo 28 okt 2020, 18:16 Acht foto's van de laadpalen in Zwolle: https://www.weblogzwolle.nl/nieuws/8983 ... bruik.html
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Krijgen die BYD bussen ook weer totaalreclame zoals je met de huidige bussen(Amba's) ziet of is dat in de nieuwe concessie niet toegestaan zoals bij Breng het geval is.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Reclame is alleen toegestaan als het voor de vervoerder of opdrachtgever is, en alleen op de achterkant van de bussen.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Beetje vergelijkbare situatie zoals in Utrecht en Almere denk ik.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
En het huidige beleid van Midden Overijssel
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Heeft Keolis ook bussen voor onderaannemers besteld of moeten zij hun bussen zelf regelen?
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik heb nergens iets over onderaannemers gelezen, waarom zouden die er moeten zijn? In Twente wordt ook alles (excl. Noordik in de winter) zelf gereden, tot grote tevredenheid van iedereen voor zover ik weet.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9201
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Van Kooten zal wel het scholierenvervoer op de Veluwe blijven verzorgen, daar zullen ze wel gewoon touringcars voor blijven inzetten.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Onderaannemers rijden eigenlijk alleen nog op scholierenlijnen. Zijn momenteel VTS, Van Kooten, vd. Broek/van Mil en Gebo. Daarnaast rijdt Noot nu nog een drietal lijnen. Volgens mij waren de regels voor het scholierenvervoer wat soepeler, dus kunnen de onderaannemers wel met hun eigen bussen blijven rijden lijkt mij.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Volgens het oorspronkelijke PvE moeten de bussen op versterkingsritten en vervangend vervoer zo veel mogelijk Euro 6 zijn, verder is dat de minimumeis. DScholierenlijnen staan onder het kopje materieel niet expliciet aangeduid.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Voor iedereen die niet wil of kan wachten tot zondag: Keolis heeft de dienstregelingsdata voor RRReis geüpload.
Ik heb er een zo leesbaar mogelijk Excel met filters van gemaakt:https://drive.google.com/file/d/1RyJCLE ... sp=sharing.
Zoals beloofd, maar wel erg opvallend: ik kan veel dingen uit het originele vervoerplan terugvinden die nu toch op z'n minst overbodig lijken met deze reizigersaantallen.
Ik heb er een zo leesbaar mogelijk Excel met filters van gemaakt:https://drive.google.com/file/d/1RyJCLE ... sp=sharing.
Zoals beloofd, maar wel erg opvallend: ik kan veel dingen uit het originele vervoerplan terugvinden die nu toch op z'n minst overbodig lijken met deze reizigersaantallen.
- Spoiler: show
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
En hoe moet men dit bestand precies lezen?
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
89 gaat sowieso op zondag leeg rondrijden. Misschien zitten er zondagavond nog een paar mensen in, maar verder zal er niet veel vraag zijn tussen Woudenberg, Scherpenzeel, Renswoude en de campus van Wageningen.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Even voor het gemak het toekomstige lijnenet. Opvallend dat sommige lijnen nog niet onder de noemers C1, C2 en C3 staan en andere wijzigingen van lijnnummers ook nog niet in dit bestand staan
- Spoiler: show
- Spoiler: show
Laatst gewijzigd door cassie127 op ma 09 nov 2020, 15:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het technische lijnnummer is 3093, dus dat zal wel C3 zijn. Apeldoorn-Arnhem is de 3092 = C2. En Dedemsvaart-Nunspeet is de 2091 = C1.
Dit zijn alle lijnen die er zijn, met volgens mij de andere concessies eruit:
- Spoiler: show
Laatst gewijzigd door dennistd op ma 09 nov 2020, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Snap ik inderdaad ja, dat interne nummer viel me ook al op. Misschien ook om dubbeling met de 'oude' 88 te voorkomen? Het 'LinePublicNumber' is nu ook 88, dus het lijkt er echt op dat dat nummer gevoerd gaat worden..
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Huh, niet per se over deze concessie, maar is deze kaart nog gebaseerd op de Veenendaalse werkzaamheden rond de Kerkweg? Alle lijnen daar zijn namelijk verlegd.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De routes op de kaarten komen uit het bestand met de dienstregeling voor 2021, dus of het is een fout, of het is nu permanent geworden.
Mochten er mensen nog kaarten van een specifiek gebied willen hebben, dan mag er gerust een PB verzonden worden
Mochten er mensen nog kaarten van een specifiek gebied willen hebben, dan mag er gerust een PB verzonden worden
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Er zit sowieso een fout in daar bij Veenendaal: zowel de oude route van lijn 83 via de Nieuweweg als de huidige via de Voorpoorttunnel staat erop.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ook een interessante is de perronindeling op Ede-Wageningen vanaf 13 december. Ik snap hem niet.
- Spoiler: show
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten