Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1460
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door ovVeluwe »

Selivio schreef: do 12 nov 2020, 04:02 Qbuzz neemt alleen Meppel-Steenwijk over(wat ze nu ook al buiten de spitsen rijden als de 20). Zwolle-Meppel blijft gewoon bij Keolis.
Iemand heeft mij laatst een bericht van Facebook laten zien waarin de klantenservice van Keolis zegt dat het deel naar Zwolle ook wordt gereden door Qbuzz, maar we gaan het zien.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht (buurtbus) en Noot/EBS (ReserveerRRReis)
Thijsjuh
Berichten: 50
Lid geworden op: di 23 jun 2020, 14:33

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Thijsjuh »

Daelea schreef: wo 11 nov 2020, 19:37
Thijsjuh schreef:
Daelea schreef: wo 11 nov 2020, 12:48 Wat je vertelt over twee haltes per lijn: wordt halte J dan ook echt gebruikt voor vertrekkende bussen, of staat daar een laadpaal (ben er al even niet meer geweest helaas)?
Halte J bestaat nu nog niet. Er komt ook een halte I. Maar het principe kan ik uitleggen aan lijn 86, die stopt op halte E. Echter is er een laadhalte op halte D waar deze ook stopt. Als er een bus is die vertrekt na het laden vertrekt hij van halte D, in alle andere gevallen van halte... Beetje lastig uitleggen zo.
Volgens mij snap ik hem :-) Verklaart ook waarom D en F niet opgenomen zijn in de dienstregeling nu. Eigenlijk komt het erop neer dat de 86 dan van D of E kan vertrekken, bijvoorbeeld. Ligt er dus aan of de bus heeft moeten laden.
Klopt helemaal! En die haltes zijn dus ook expres naast elkaar, zodat het allemaal een beetje overzichtelijk is.
ovVeluwe schreef: do 12 nov 2020, 09:37
Selivio schreef: do 12 nov 2020, 04:02 Qbuzz neemt alleen Meppel-Steenwijk over(wat ze nu ook al buiten de spitsen rijden als de 20). Zwolle-Meppel blijft gewoon bij Keolis.
Iemand heeft mij laatst een bericht van Facebook laten zien waarin de klantenservice van Keolis zegt dat het deel naar Zwolle ook wordt gereden door Qbuzz, maar we gaan het zien.
Dat is in elk geval niet correct...
cassie127
Berichten: 6840
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door cassie127 »

Alle 259 BYD bussen zijn vanaf nu in Nederland https://twitter.com/KeolisNED/status/13 ... 88928?s=19
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1460
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door ovVeluwe »

Vraag me wel af of de K7U daar dan ook tussen zit of dat het helemaal niet meer doorgaat. Zou anders wellicht alleen voor lijn 170 en lijn 1 in Harderwijk zijn en later Lelystad.

Edit: ik zie op Facebook dat Keolis aangeeft dat er in het tweede kwartaal van 2021 nog 13 bussen instromen, dus waarschijnlijk waren deze inderdaad besteld voor Lelystad.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht (buurtbus) en Noot/EBS (ReserveerRRReis)
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3293
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door marvinkok »

De "kleine" BYD komen inderdaad wat later.
wouter15
Berichten: 1162
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door wouter15 »

Weet niet of het al bekend was maar ik kwam toevallig op internet het Vervoersplan 2021 van de concessie IJssel-Vecht tegen: https://gelderland.stateninformatie.nl/ ... S2020-363)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39828
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Daniel »

Dat is al maanden geleden in dit topic besproken ;)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 9399
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Milco »

Zoals bekend blijven de 22 gelede CNG Citaro’s in dit gebied en gaan ze naar lijn 88 tussen Ede en Wageningen. Alleen ik vind 22 bussen wel erg veel voor enkel lijn 88. Iemand enig idee op welke lijnen deze gelede bussen nog meer gaan rijden?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/

Updates:
31-10-2024 --> 62 foto's uit Nederland en Duitsland NIEUW
19-10-2024 --> 53 foto's uit Nederland
06-10-2024 --> 53 foto's uit Nederland
Plutona
Berichten: 563
Lid geworden op: vr 25 jul 2008, 15:33

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Plutona »

Gaan er dan niet ook BYD K9UE's rijden op lijn 88?
En komt er een moment waarop deze bussen in de nieuwe kleurstelling worden omgevormd? Of komt dat pas ter sprake wanneer de Valleitrein opnieuw aanbesteed wordt?

Gaat de dienstregeling hier trouwens wel in op 13 december?
SuperGhost
Berichten: 4179
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door SuperGhost »

Lijn 88 gaat ietsjes later alweer naar Rijn-Waal, dus ik denk dat pas in die niet meer in kleuren aangepast gaan worden en in de nieuwe concessie de RRReis-kleuren gaat krijgen?
dennistd
Berichten: 5640
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door dennistd »

Er bestaat helemaal geen lijn 88 in de concessie IJssel-Vecht :roll:
SuperGhost
Berichten: 4179
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door SuperGhost »

Die wordt geïntegreerd in de 84?
Gebruikersnaam
Berichten: 643
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Gebruikersnaam »

Die gaat onder de noemer C3 rijden. En of 'ie via de campus of via Hoevestein gaat mag je maar lekker zelf uitzoeken :Y
SuperGhost
Berichten: 4179
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door SuperGhost »

Maar ik denk dat je wel snapte dat die lijn bedoeld werd ;-)
sirvinniei
Berichten: 3679
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door sirvinniei »

Gebruikersnaam schreef: vr 13 nov 2020, 15:52 Die gaat onder de noemer C3 rijden. En of 'ie via de campus of via Hoevestein gaat mag je maar lekker zelf uitzoeken :Y
Op ovinfo staat ie gewoon onder een "nieuwe" lijn 88. De C lijnnummers lijken niet gebruikt te worden
Ik heb geen onderschrift
MetroRET
Berichten: 3957
Lid geworden op: ma 09 jun 2014, 19:14

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door MetroRET »

Wel effe goed lezen he... (A)
Thijsjuh schreef: wo 11 nov 2020, 12:40 Even ter info: er zitten nog wat foutjes in de export. O.a. op lijnnummering en bestemming, wordt aan gewerkt maar dus nog even geduld. ;)

Halte J op Ede-Wageningen is trouwens ter hoogte van de fietsenstallingen. We gaan daar op een aantal lijnen werken met twee haltes per lijn, één normale en één laadhalte.
sirvinniei
Berichten: 3679
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door sirvinniei »

Dit lijkt me geen foutje, maar structureel.
C1 staat genummerd als 29, C2 staat genummerd als 91 en C3 staat genummerd als 88.
Ik kan me niet voorstellen dat alle drie de keren onbewust gingen.
Laatst gewijzigd door sirvinniei op vr 13 nov 2020, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen onderschrift
Daelea
Berichten: 1122
Lid geworden op: do 31 dec 2009, 15:42

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Daelea »

Ondertussen is in de brondata de C1 en C3 gecorrigeerd. Alleen C2 komt nog niet voor. In OVinfo wordt het lijnnummer (nog?) niet geladen.
dennistd
Berichten: 5640
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door dennistd »

Op de lijnennetkaart staat het wel correct.
CamilleKreemers
Berichten: 4480
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door CamilleKreemers »

waar kan je dat lijnennet dan vinden?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39828
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Daniel »

Vanaf overmorgen op rrreis.nl ;) Nu hebben alleen mensen die met de reizigersorganisaties te maken hebben of personeel hem allicht al.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
sirvinniei
Berichten: 3679
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door sirvinniei »

Met genoeg knip- en plakwerk vast ook wel vanaf het vervoerplan :0)
Ik heb geen onderschrift
dennistd
Berichten: 5640
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door dennistd »

CamilleKreemers schreef: vr 13 nov 2020, 17:09 waar kan je dat lijnennet dan vinden?
Staat op KeoNet (A)
Thijsjuh
Berichten: 50
Lid geworden op: di 23 jun 2020, 14:33

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door Thijsjuh »

sirvinniei schreef: vr 13 nov 2020, 16:16 Dit lijkt me geen foutje, maar structureel.
C1 staat genummerd als 29, C2 staat genummerd als 91 en C3 staat genummerd als 88.
Ik kan me niet voorstellen dat alle drie de keren onbewust gingen.
Het is maar hoe je het ziet. Alle drie de lijnen rijden wij (Keolis) nu ook. Als je een dergelijk lijnnummer wilt veranderen is dat iets ingewikkeld in de brondata dat even gecorrigeerd moet worden. Het is nog geen december ;)
MichOV
Berichten: 409
Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Bericht door MichOV »

Hoe zit het met lijn 43 Arnhem-Apeldoorn vv? Gaat deze in de komende nood-concessie ook weer deels door Breng(zoals heden het geval is) verzorgd worden of gaat Keolis deze vanaf december volledig verzorgen?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten