Iemand heeft mij laatst een bericht van Facebook laten zien waarin de klantenservice van Keolis zegt dat het deel naar Zwolle ook wordt gereden door Qbuzz, maar we gaan het zien.
Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht (buurtbus) en Noot/EBS (ReserveerRRReis)
Chauffeur bij Syntus Utrecht (buurtbus) en Noot/EBS (ReserveerRRReis)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Klopt helemaal! En die haltes zijn dus ook expres naast elkaar, zodat het allemaal een beetje overzichtelijk is.Daelea schreef: ↑wo 11 nov 2020, 19:37Volgens mij snap ik hem :-) Verklaart ook waarom D en F niet opgenomen zijn in de dienstregeling nu. Eigenlijk komt het erop neer dat de 86 dan van D of E kan vertrekken, bijvoorbeeld. Ligt er dus aan of de bus heeft moeten laden.Thijsjuh schreef:Halte J bestaat nu nog niet. Er komt ook een halte I. Maar het principe kan ik uitleggen aan lijn 86, die stopt op halte E. Echter is er een laadhalte op halte D waar deze ook stopt. Als er een bus is die vertrekt na het laden vertrekt hij van halte D, in alle andere gevallen van halte... Beetje lastig uitleggen zo.
Dat is in elk geval niet correct...
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Alle 259 BYD bussen zijn vanaf nu in Nederland https://twitter.com/KeolisNED/status/13 ... 88928?s=19
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Vraag me wel af of de K7U daar dan ook tussen zit of dat het helemaal niet meer doorgaat. Zou anders wellicht alleen voor lijn 170 en lijn 1 in Harderwijk zijn en later Lelystad.
Edit: ik zie op Facebook dat Keolis aangeeft dat er in het tweede kwartaal van 2021 nog 13 bussen instromen, dus waarschijnlijk waren deze inderdaad besteld voor Lelystad.
Edit: ik zie op Facebook dat Keolis aangeeft dat er in het tweede kwartaal van 2021 nog 13 bussen instromen, dus waarschijnlijk waren deze inderdaad besteld voor Lelystad.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Chauffeur bij Syntus Utrecht (buurtbus) en Noot/EBS (ReserveerRRReis)
Chauffeur bij Syntus Utrecht (buurtbus) en Noot/EBS (ReserveerRRReis)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De "kleine" BYD komen inderdaad wat later.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Weet niet of het al bekend was maar ik kwam toevallig op internet het Vervoersplan 2021 van de concessie IJssel-Vecht tegen: https://gelderland.stateninformatie.nl/ ... S2020-363)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39828
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat is al maanden geleden in dit topic besproken
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9399
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Zoals bekend blijven de 22 gelede CNG Citaro’s in dit gebied en gaan ze naar lijn 88 tussen Ede en Wageningen. Alleen ik vind 22 bussen wel erg veel voor enkel lijn 88. Iemand enig idee op welke lijnen deze gelede bussen nog meer gaan rijden?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
31-10-2024 --> 62 foto's uit Nederland en Duitsland NIEUW
19-10-2024 --> 53 foto's uit Nederland
06-10-2024 --> 53 foto's uit Nederland
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
31-10-2024 --> 62 foto's uit Nederland en Duitsland NIEUW
19-10-2024 --> 53 foto's uit Nederland
06-10-2024 --> 53 foto's uit Nederland
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Gaan er dan niet ook BYD K9UE's rijden op lijn 88?
En komt er een moment waarop deze bussen in de nieuwe kleurstelling worden omgevormd? Of komt dat pas ter sprake wanneer de Valleitrein opnieuw aanbesteed wordt?
Gaat de dienstregeling hier trouwens wel in op 13 december?
En komt er een moment waarop deze bussen in de nieuwe kleurstelling worden omgevormd? Of komt dat pas ter sprake wanneer de Valleitrein opnieuw aanbesteed wordt?
Gaat de dienstregeling hier trouwens wel in op 13 december?
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Lijn 88 gaat ietsjes later alweer naar Rijn-Waal, dus ik denk dat pas in die niet meer in kleuren aangepast gaan worden en in de nieuwe concessie de RRReis-kleuren gaat krijgen?
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Er bestaat helemaal geen lijn 88 in de concessie IJssel-Vecht
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Die wordt geïntegreerd in de 84?
-
- Berichten: 643
- Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Die gaat onder de noemer C3 rijden. En of 'ie via de campus of via Hoevestein gaat mag je maar lekker zelf uitzoeken
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Maar ik denk dat je wel snapte dat die lijn bedoeld werd
-
- Berichten: 3679
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Op ovinfo staat ie gewoon onder een "nieuwe" lijn 88. De C lijnnummers lijken niet gebruikt te wordenGebruikersnaam schreef: ↑vr 13 nov 2020, 15:52 Die gaat onder de noemer C3 rijden. En of 'ie via de campus of via Hoevestein gaat mag je maar lekker zelf uitzoeken
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Wel effe goed lezen he...
Thijsjuh schreef: ↑wo 11 nov 2020, 12:40 Even ter info: er zitten nog wat foutjes in de export. O.a. op lijnnummering en bestemming, wordt aan gewerkt maar dus nog even geduld.
Halte J op Ede-Wageningen is trouwens ter hoogte van de fietsenstallingen. We gaan daar op een aantal lijnen werken met twee haltes per lijn, één normale en één laadhalte.
-
- Berichten: 3679
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dit lijkt me geen foutje, maar structureel.
C1 staat genummerd als 29, C2 staat genummerd als 91 en C3 staat genummerd als 88.
Ik kan me niet voorstellen dat alle drie de keren onbewust gingen.
C1 staat genummerd als 29, C2 staat genummerd als 91 en C3 staat genummerd als 88.
Ik kan me niet voorstellen dat alle drie de keren onbewust gingen.
Laatst gewijzigd door sirvinniei op vr 13 nov 2020, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ondertussen is in de brondata de C1 en C3 gecorrigeerd. Alleen C2 komt nog niet voor. In OVinfo wordt het lijnnummer (nog?) niet geladen.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Op de lijnennetkaart staat het wel correct.
-
- Berichten: 4480
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
waar kan je dat lijnennet dan vinden?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39828
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Vanaf overmorgen op rrreis.nl Nu hebben alleen mensen die met de reizigersorganisaties te maken hebben of personeel hem allicht al.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3679
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Met genoeg knip- en plakwerk vast ook wel vanaf het vervoerplan :0)
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Staat op KeoNet
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het is maar hoe je het ziet. Alle drie de lijnen rijden wij (Keolis) nu ook. Als je een dergelijk lijnnummer wilt veranderen is dat iets ingewikkeld in de brondata dat even gecorrigeerd moet worden. Het is nog geen decembersirvinniei schreef: ↑vr 13 nov 2020, 16:16 Dit lijkt me geen foutje, maar structureel.
C1 staat genummerd als 29, C2 staat genummerd als 91 en C3 staat genummerd als 88.
Ik kan me niet voorstellen dat alle drie de keren onbewust gingen.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Hoe zit het met lijn 43 Arnhem-Apeldoorn vv? Gaat deze in de komende nood-concessie ook weer deels door Breng(zoals heden het geval is) verzorgd worden of gaat Keolis deze vanaf december volledig verzorgen?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten