Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het is dat het zo politiek correct is verwoord...
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Respect voor de autisten ja!
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
You just..., you just..., you just....Hainje schreef: ↑do 19 nov 2020, 14:46Mensen met autisme hebben nogal de neiging zich met/op details en/of nummertjes bezig te houden, het toeval wil dat er op dit forum tamelijk veel mensen met autisme actief zijn. Dus ik denk dat dit wel een goed antwoord op je (retorische) vraag.regenmaker schreef: ↑ma 16 nov 2020, 19:06 Ik snap nooit dat nummertjes geneuzel hier. Waarom moet elke lijnnummer precies mooi in een reeks vallen en moet dat voor heel Nederland hetzelfde zijn.
Used the A*-word!
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het is gewoon een kenmerk van autisme, wat helemaal niet negatief hoeft te zijn. Dat jij die 'fiep' met cijfers wellicht niet hebt doet daar verder niets aan af.
Ik heb mijn plekje in de hel al gereserveerd.
Laatst gewijzigd door Hainje op do 19 nov 2020, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
🍉
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Klopt Hainje, ik nam als autist ook geen aanstoot aan jouw bericht hoor.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Oh god, ik hoef hier niet de lichtgeraakte somda-achtige woke cultuur.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Stalling Vaassen is inmiddels helemaal klaar en de eerste BYD's staan aan de lader! Onder andere 2014 en 2017 gezien daar. Volgens mij staan er nu 13 bussen.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik weet niet of dit al bekend was:
https://www.pouwvervoer.nl/nieuws/pouw- ... ssel-vecht
Ik zie net op Linkedin dat Pouw de nieuwe onderaannemer wordt in IJssel-Vecht. Ze gaan rijden in de RRReis kleuren staat er.
https://www.pouwvervoer.nl/nieuws/pouw- ... ssel-vecht
Ik zie net op Linkedin dat Pouw de nieuwe onderaannemer wordt in IJssel-Vecht. Ze gaan rijden in de RRReis kleuren staat er.
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: vr 12 mar 2010, 15:23
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
In Ede wordt nu ook druk gewerkt, gisteravond bij de uitstaphalte:
En 2 bij de halteperrons, zoals al eerder in dit topic besproken werd.
En 2 bij de halteperrons, zoals al eerder in dit topic besproken werd.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat ze chauffeurs uit de omgeving van Amersfoort zoeken zou betekenen dat ze op de 102 gaan rijden, in de vacature staat echter regio Elburg Kampen. Zou dat betekenen dat ze ook de lijnen van VTS overnemen?busfanNL schreef: ↑vr 20 nov 2020, 20:05 Ik weet niet of dit al bekend was:
https://www.pouwvervoer.nl/nieuws/pouw- ... ssel-vecht
Ik zie net op Linkedin dat Pouw de nieuwe onderaannemer wordt in IJssel-Vecht. Ze gaan rijden in de RRReis kleuren staat er.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Elektrische ritten door een onderaannemer zou wel voor het eerst zijn, dus of de 102 zo logisch is?
Maar chauffeurs zoeken rond Amersfoort en Elburg/Kampen combineert op zich wel logisch met het scholierenvervoer naar de grote gereformeerde scholen in Amersfoort en Kampen natuurlijk. En kan een onderaannemer makkelijk met dieselmaterieel rijden.
Op de afbeeldingen bij het persbericht lijkt ook geen BYD te staan immers...
Maar chauffeurs zoeken rond Amersfoort en Elburg/Kampen combineert op zich wel logisch met het scholierenvervoer naar de grote gereformeerde scholen in Amersfoort en Kampen natuurlijk. En kan een onderaannemer makkelijk met dieselmaterieel rijden.
Op de afbeeldingen bij het persbericht lijkt ook geen BYD te staan immers...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Die afbeelding is dan ook de eerste impressie van de RRReis huisstijl die werd vrijgegeven voordat bekend werd wie IJssel-Vecht heeft gewonnen.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik vermoed een combinatie van scholierenlijnen en de spitsritten van lijn 102 tussen Amersfoort en Hoevelaken.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Er blijven veertien gelede Citaro bussen in de nieuwe concessie welke de nieuwe comfortrrreis kleuren gaan krijgen, aldus een bericht in een besloten groep.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het interieur wordt ook vervangen.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9201
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik zit nu net naar de dienstregeling van lijn 170 te kijken. Ik vind het jammer dat de lijn niet direct vanaf Terwolde doorrijdt naar Deventer, lijkt mij dat daar meer vraag voor is dan voor een directe verbinding naar Twello. In Twello wordt nu een nutteloos lusje naar de IJsbaanweg gemaakt. Had je beter De Worp kunnen ontsluiten met een nieuwe halte aan de N344 ter hoogte van de Wilpsedijk.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Was te verwachten natuurlijk, lijn C3 ligt immers in het gebied wat uiteindelijk naar Rijn-Waal over gaat en wat sowieso al grotendeels het bestaande materieel houdt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
De andere wagens gaan de verkoop in?
Het is me ook opgevallen dat sommige Citaro's al een groene klep rechtsachter hebben.
Het is me ook opgevallen dat sommige Citaro's al een groene klep rechtsachter hebben.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
-
- Berichten: 1588
- Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 17:40
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Is het eigenlijk al bekend wie de lijnen naar de Jacobus Fruytierschool in Apeldoorn gaan rijden? Of gaat Keolis dit zelf doen?Lijn 45 schreef: ↑vr 20 nov 2020, 20:19Dat ze chauffeurs uit de omgeving van Amersfoort zoeken zou betekenen dat ze op de 102 gaan rijden, in de vacature staat echter regio Elburg Kampen. Zou dat betekenen dat ze ook de lijnen van VTS overnemen?busfanNL schreef: ↑vr 20 nov 2020, 20:05 Ik weet niet of dit al bekend was:
https://www.pouwvervoer.nl/nieuws/pouw- ... ssel-vecht
Ik zie net op Linkedin dat Pouw de nieuwe onderaannemer wordt in IJssel-Vecht. Ze gaan rijden in de RRReis kleuren staat er.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Het antwoord van littlebusdriver komt niet overeen met de tekst die hij quote, waardoor de reactie van sirvinniei ook nergens op slaat.
Even helderheid:
De coronatestbussen zijn bussen die uitgerust zijn als rijdende teststraat voor de GGD en hebben dus niks met Fruytiercollege te maken.
Pouw heeft een contract afgesloten met Keolis, volgens hun eigen site, en gezien de vacatures die er zijn, voor de korte diensten.
Het is niet ondenkbaar dat Pouw het vervoer voor het Fruytiercollege gaat verzorgen.
En achterin stappen.... heeft hier dus helemaal niks mee te maken.
Even helderheid:
De coronatestbussen zijn bussen die uitgerust zijn als rijdende teststraat voor de GGD en hebben dus niks met Fruytiercollege te maken.
Pouw heeft een contract afgesloten met Keolis, volgens hun eigen site, en gezien de vacatures die er zijn, voor de korte diensten.
Het is niet ondenkbaar dat Pouw het vervoer voor het Fruytiercollege gaat verzorgen.
En achterin stappen.... heeft hier dus helemaal niks mee te maken.
When you're tired of London, you're tired of life
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Ik neem trouwens aan dat je bij de start van IJssel-Vecht weer voorin de bus mag instappen? Lijkt me toch nu het makkelijkste om de bussen nu ze nog niet worden ingezet, coronaproef te maken...
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Dat is wel het streven ja.
De BYD worden direct van scherm voorzien, maar pas als ook alle bussen die blijven uit de huidige concessies voorzien zijn gaat concessiebreed de voordeur weer open.
De BYD worden direct van scherm voorzien, maar pas als ook alle bussen die blijven uit de huidige concessies voorzien zijn gaat concessiebreed de voordeur weer open.
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Pffft, "nergens op slaat", is pas een ongefundeerde uitspraak.gkw1969 schreef: ↑zo 22 nov 2020, 00:44 Het antwoord van littlebusdriver komt niet overeen met de tekst die hij quote, waardoor de reactie van sirvinniei ook nergens op slaat.
Even helderheid:
De coronatestbussen zijn bussen die uitgerust zijn als rijdende teststraat voor de GGD en hebben dus niks met Fruytiercollege te maken.
Pouw heeft een contract afgesloten met Keolis, volgens hun eigen site, en gezien de vacatures die er zijn, voor de korte diensten.
Het is niet ondenkbaar dat Pouw het vervoer voor het Fruytiercollege gaat verzorgen.
En achterin stappen.... heeft hier dus helemaal niks mee te maken.
Om je even uit je taalkundige moeilijkheid te helpen: het woord "test" heeft meerdere betekenissen.
Prima dat je zegt dat ik niet goed heb begrepen heb wat littlebusdriver probeerde te zeggen, maar om mijn uitspraak volledig ongefundeerd te noemen is totaal belachelijk.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Kijk ik naar de nieuwe dienstregeling / lijnenpakket rond Zwolle zie ik dat de streeklijnen 161, 166 en 167 niet meer op het station in Zwolle halteren maar dat de reizigers bij het ziekenhuis moeten overstappen en de bussen het eindpunt hebben op het industrieterrein. De gemiddelde OV reiziger stapt het liefst zo min mogelijk over maar zo jaag je de OV reiziger naar mijn idee ook de bus uit.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)
Voor reizigers naar het station is er voor al die lijnen natuurlijk een erg mooi alternatief in de trein
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten