Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
meltrain schreef:@Beheer: wat is er mis met mijn quotes in mijn vorige post? :?
Nu niets meer :) Er zat een spatie achter "Ziggy". Daar had ie wat moeite mee.
Enniewee, ik ben weer op weg naar huis na gisteren van 12:00 tot 02:00 en vandaag van 12:00 tot 24:00 calamiteitendienst op Gn CS. Nu nog ff op afstand fort bewaken en misschien nog 1x een berichtje op de Qbuzz site plaatsen. Na een aantal radio interviews, elk kwartier de actuele stand van zaken omroepen, pendeldienst overnemen, website updaten, diensten omgooien etc. heb ik het wel ff gehad :)
Voor bussen, ook voor nachtbussen, moet je in Argentinie zijn. Tegen een redelijk normale prijs meer beenruimte dan waar dan ook, met dinertijd een warm diner, soms nog een wijntje erbij en bij sommige bedrijven cognac of champagne na het eten. De champagne heeft Frankrijk nooit gezien, maar het gaat om het idee. Kan niet wachten op mn volgende nachtbus. :pos:
meltrain schreef:
Dude, zeur niet.
Bij ons kosten die dingen f*cking €4,50.
Hier bij Arriva in HWGO kosten enkele reizen €6,-, maar goed.. Da's streekdienst.
Qua dienstregeling hoef ik opzich ook niet te klagen, vanuit Asd heb ik met de s1400 een overstap van 12 minuten (aankomst .59, vertrek 3.11, 4.11 of 5.11 met lijn 860), vanuit Ddr/Brabant heb met de s21400 een overstap van 16 minuten (aankomst .55). :) Verder is de reis voor mij een stuk sneller 's nachts dan overdag, het scheelt me ruim een kwartier, én (ondanks de overstap van de 860 naar de 864 op Heinenoord, busstation,) de bus brengt me ook nog waar ik wezen moet. Och.. Zo erg is het dus niet eens om in 'the middle of nowhere' te wonen.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Stefan schreef:Hier bij Arriva in HWGO kosten enkele reizen €6,-, maar goed.. Da's streekdienst.
Station Dordrecht -> Krispijn / Zuidhoven / Crabbehof / Sterrenburg kost je echter ook € 6 met de nachtbus... dat was altijd een voordeliger tarief (€ 2 i.p.v. € 5), maar met de verhoging van de tarieven en verkleining van het aantal kaartsoorten is dat allemaal één prijs geworden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Hmmm, ik moet een rugnummer kiezen voor m'n aussie rules team. Moet kiezen ergens tussen 2-30. Suggestions anyone? Ik dacht zelf 18, 19, 20, 21 of 22; anderen beveelden mij 8 of 11 aan.
N.B. Een team kent 18 spelers ;).
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Haha wat een gekke kalender kreeg ik vandaag bij onze Stihl dealer, zo staan er bijvoorbeeld op de januari-foto twee vrouwen, waarvan de ene vrouw met een Stihl bladblazer de rok van de andere vrouw omhoog blaast.
Justin schreef:Hmmm, ik moet een rugnummer kiezen voor m'n aussie rules team. Moet kiezen ergens tussen 2-30. Suggestions anyone? Ik dacht zelf 18, 19, 20, 21 of 22; anderen beveelden mij 8 of 11 aan.
In de categorie "Hoe krijg je het voor elkaar": Aan mijn handschoen zat een los draadje. Nadat ik mijn brievenbus had geopend maakte dat draadje ineens deel uit van de sleutelbos. Nadat ik mijn deur had geopend en de sleutel, inclusief sleutelbos, inclusief handschoen dus twee keer had rondgedraaid was dat draadje leuk gaan loswinden, waardoor mijn handschoen nu nog 4,5 vinger heeft :pos: -O-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.