Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Lijn 45
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Lijn 45 »

Volgens Wikipedia zijn het er 6. De drie grote steden hebben er elk twee.
Laatst gewijzigd door Lijn 45 op ma 25 jan 2021, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Bij mij in de buurt zijn er nu ook allemaal wappies aan het rellen.... :roll:
Zo jammer dat de (weinige) slechten het steeds voor de (vele) goeden verpesten. -0-
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Alargule

Bericht door Alargule »

#jesuiswappie
trolly

Bericht door trolly »

Suus schreef: ma 25 jan 2021, 20:02 Hoeveel waterkanonnen heeft de politie wel niet? Er is er op het moment eentje actief op Rotterdam-Zuid :roll:
Gut, dat lijkt me nou een typische "Vraag het aan Suus"-vraag. Maar ik ben ook de beroerdste niet:
Wikipedia schreef:Waterwerper is de term die in Nederland wordt gebruikt voor voertuigen van de mobiele eenheid die zijn uitgerust met waterkanonnen. De voertuigen zijn ondergebracht bij de politiekorpsen Amsterdam-Amstelland, Haaglanden en Rotterdam-Rijnmond (elk twee), maar zijn eigendom van de Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding, die onderdeel is van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Zes stuks dus.

Edit: bladzijde vergeten om te slaan. Zie dat Lijn 45 me voor was.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Bericht door Alargule »

Dus dat waterQAnon dat die arme Tsjechische die alleen maar even kwam kijken bruut omverspoot, kwam ook al van buiten?

Het gevaar komt tóch van buiten! Chinese virisi, Britse varianten, Amsterdamse hooligans en Randstedelijke schoonspuiters. #buildthatwall
Pascal1998
Contacteer:

Bericht door Pascal1998 »

Ik vind het wel klaar nu met die rellen, maar ben bang (en zag al op Snapchat dingen voorbijkomen) dat mijn stad Almere binnenkort ook aan de beurt is
Alargule

Bericht door Alargule »

Het zal vanzelf uitdoven, denk ik. Het nieuwe is er ooit een keer vanaf, en ik vermoed niet dat deze oproerkraaiers een ideologische agenda hebben, anders dan zoveel mogelijk herrie schoppen.

Maar misschien heb ik het mis en vormt dit de opmaat naar een burgeroorlog en een staatsgreep. De hoofden van het demissionaire kabinet op staken in de Hofvijver, terwijl op het Binnenhof Willem Engel tot Eerste Opperwap wordt gekroond?
VIRM

Bericht door VIRM »

trolly schreef: di 26 jan 2021, 00:29
Suus schreef: ma 25 jan 2021, 20:02 Hoeveel waterkanonnen heeft de politie wel niet? Er is er op het moment eentje actief op Rotterdam-Zuid :roll:
Gut, dat lijkt me nou een typische "Vraag het aan Suus"-vraag. Maar ik ben ook de beroerdste niet:
Wikipedia schreef:Waterwerper is de term die in Nederland wordt gebruikt voor voertuigen van de mobiele eenheid die zijn uitgerust met waterkanonnen. De voertuigen zijn ondergebracht bij de politiekorpsen Amsterdam-Amstelland, Haaglanden en Rotterdam-Rijnmond (elk twee), maar zijn eigendom van de Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding, die onderdeel is van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
Zes stuks dus.

Edit: bladzijde vergeten om te slaan. Zie dat Lijn 45 me voor was.
Overigens roept deze petitie de politie op ze te voorzien van een livestream. :mrgreen:
Beul van de blindegeleidelijn
ICE11

Bericht door ICE11 »

Anne schreef: ma 25 jan 2021, 01:28 In Duitsland en Oostenrijk betaal ik vaak nog cash en biljetten van € 100 zijn daar geen probleem.
Ik heb zelf mij nieuwe auto cash betaald! :mrgreen:
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

In Den Bosch wordt er door de lokale jeugd inmiddels weer verzameld voor een gezellige avondwandeling...

Hopelijk heeft men van gisteren geleerd en zetten ze gewoon de bruggen omhoog, dan kunnen ze het centrum geeneens bereiken.
Aking

Bericht door Aking »

_O-

Want al die lui kunnen niet zwemmen? :')
PHS

Bericht door PHS »

Tom024 schreef: di 26 jan 2021, 19:14 Hopelijk heeft men van gisteren geleerd en zetten ze gewoon de bruggen omhoog, dan kunnen ze het centrum geeneens bereiken.
Dan kunnen de hulpdiensten het centrum ook niet bereiken, dus of dat nou zo'n handige oplossing is (A)

Bericht door Post »

Aking schreef: di 26 jan 2021, 19:17 _O-

Want al die lui kunnen niet zwemmen? :')
Nu is het geen echte winter, maar ik denk niet dat onze relschoppers zo fanatiek zijn dat ze gaan zwemmen.
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

PHS schreef: di 26 jan 2021, 19:18
Dan kunnen de hulpdiensten het centrum ook niet bereiken, dus of dat nou zo'n handige oplossing is (A)
Jawel hoor, er zijn immers ook vaste bruggen. De jeugd zou dan echter op zijn minst een flink stuk om moeten lopen, waardoor je de stroom makkelijker kunt tegenhouden.

En ik verwacht niet dat ze een nat pak overhebben om te kunnen rellen.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

De plaatselijke McDonald’s is dankzij de inzet van de politie, RET en betrokken bewoners in ieder geval veilig :pos:

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking

Bericht door Aking »

Ik zie geen McDonald's? Of daar verschans jij je tijdens het maken van de foto?
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Zou dat dan 'verschransen' heten? #durftevragen
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Alargule

Bericht door Alargule »

Hahahahahahahahahahaha.

Ha.

Ha.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Als je goed naar de foto kijkt kan je vanzelf wel ontdekken waar de McDonald's zit.

Voor zover ik begrijp zijn er in de wijk twee tramhokjes gesneuveld, maar is de schade verder vrij minimaal :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
diederickx

Bericht door diederickx »

Voetbalsupporters door het hele land vormen front tegen relschoppers
Wie mij dit een tijdje terug had voorspeld was door mij rijp voor het huisje verklaard.
Aking

Bericht door Aking »

En het ben ook ineens geen relschoppers of hooligans meer, maar "supporters" :')
ICE11

Bericht door ICE11 »

In Stuttgart waren afgelopen zomer `s nachts ook rellen, toen was in de Duitse pers steeds sprake van "Partyvolk" en niet van "Randalierern" (het Duitse woord voor relschoppers)...... Partyvolk klinkt toch ook veel aardiger..... (A)
ICE11

Bericht door ICE11 »

....dat sinds vanmiddag de bonte 193 366 eindelijk een plaats in mijn fotocollectie heeft. Ik had nooit verwacht dat deze loc eens naar Aachen zou komen want haar actiegebied is normaliter tussen Nederland en Oosteuropa via Bentheim. En dan was zij ook nog naast de evenals bonte 193 318 geparkeerd! :trein:
Aking

Bericht door Aking »

En dan niet ff een fotootje posten zodat we weten waar je t over hebt -0-
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Tip: foto’s van bijna alle elektrische locomotieven in Europa geleverd sinds het midden van de jaren ‘90 zijn te vinden op railcolor.net :)
Plaats reactie