Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Nee grapje, gefeliciteerd :) Tips heb ik niet echt voor je qua hotels ofzo, die zijn er niet echt goedkoop te krijgen hier. Je zou wel bij een woningstichting kunnen informeren of je tijdelijk iets kan bewonen, dat hebben ze altijd wel volgens mij :) Als je dan je situatie uitlegt kun je waarschijnlijk wel voorrang krijgen.
Ow ik hoef niet te vrezen dat ik Groningen- Amsterdam iedere dag moet afleggen, want ik heb mijn ouders wonen in Heiloo en Bergen bij Alkmaar. Het is gewoon alleen erg onpraktisch allemaal om eerst daar te logeren. (Bv eerste trein op zondag te laat etc). Maar ik red me wel.
Een vriendin van mij heeft in Amsterdam telkens in van die huizen gewoond die gesloopt gaan worden, soms zelfs wel twee jaar ofzo. Zoiets zou je ook kunnen doen, is voor zes weken misschien wel wat veel gedoe maar je zou het kunnen overwegen. Baal er alleen van dat ik nu echt niet op de naam van die woningbouwvereniging kan komen.
Caspar schreef:Ik ga dan wonen in de Rivierenbuurt, op ongeveer 15 minuten lopen van zowel Rai station als Amstelstation. Is een aardige buurt vind ik zelf.
De rivierenbuurt is ook vrij makkelijk fietsbaar naar de stad enzo. Heel fijn :D!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar schreef:Ik ga dan wonen in de Rivierenbuurt, op ongeveer 15 minuten lopen van zowel Rai station als Amstelstation. Is een aardige buurt vind ik zelf.
Grappig, ik woon letterlijk naast het begin van de Rivierenbuurt. :)
Dank allen! Vandaag ook mijn huidige werk opgezegd. Was nogal zenuwachtig om ontslag te nemen Maar achteraf geeft het wel een lekker gevoel Hopelijk kan ik me nog een paar weken motiveren om daar alles netjes af te ronden...