Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
OVinNederland schreef:Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Geen idee of het alleen aan mij ligt, maar bij mij op mobiel passen de advertenties zich niet meer aan aan de breedte van de site waardoor de site de hele tijd heen en weer beweegt als ik een beetje scheef scroll. Geen groot probleem, wel vervelend want dat was tot een paar dagen terug niet zo
Ik gebruik mobiel maar een beperkt aantal websites, maar op andere zie ik dit niet gebeuren.
Ardan schreef: ↑wo 22 jun 2022, 11:55
Geen idee of het alleen aan mij ligt, maar bij mij op mobiel passen de advertenties zich niet meer aan aan de breedte van de site waardoor de site de hele tijd heen en weer beweegt als ik een beetje scheef scroll. Geen groot probleem, wel vervelend want dat was tot een paar dagen terug niet zo
Ik gebruik mobiel maar een beperkt aantal websites, maar op andere zie ik dit niet gebeuren.
Als het goed is is dit nu grotendeels opgelost, op mobiel gebruiken we nu vierkante banners. Ik kreeg een melding dat dat niet het geval was, mogelijk moet de boel even herladen