Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Geoff Marshall - bekend van All the Stations en vele filmpjes over de London Underground - heeft op Twitter een World Cup of Train Operators gehouden, waarbij de 'World' was beperkt tot de Britse eilanden.
Maar goed nieuws voor de NS, want dochterbedrijf ScotRail heeft gewonnen
Zijn we toch een keer wereldkampioen
Z2N schreef: ↑za 20 feb 2021, 17:39
Toch maar de Schotse vlag hijsen op het HGB-IV.
Ik vind het een mooie vlag, dus geen bezwaar, maar ik weet niet of de NS dat wil doen. Abellio is ScotRail liever kwijt dan rijk: de concessie heeft behoorlijk wat materieelproblemen en is verlieslatend
PHS schreef: ↑za 20 feb 2021, 17:38
Geoff Marshall - bekend van All the Stations en vele filmpjes over de London Underground - heeft op Twitter een World Cup of Train Operators gehouden, waarbij de 'World' was beperkt tot de Britse eilanden.
Maar goed nieuws voor de NS, want dochterbedrijf ScotRail heeft gewonnen
Zijn we toch een keer wereldkampioen
Ja, Abellio doet het zo goed, dat de concessie niet met 2 jaar verlengd wordt.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Der werte Herr hat sich auf der Toilette eine Line Koks gelegt und als er sich nach vorne beugte, um selbige zu 'genießen' hat er den IR-Sensor für den Händetrockner aktiviert.
Mit dem Effekt, dass das 'gute Zeug' in der Toilette vernebelt wurde.
nos.nl schreef:Los van deze nieuwe etiquette is er natuurlijk ook nog gewoon de oude etiquette: laat nagels knippen in de trein achterwege. Klim niet dronken in de bagageopslag. En schreeuw niet tijdens het bellen.
In april dit jaar plaatste de Deutsche Bahn een nieuwe abri in Gross Kreutz, tussen Berlin en Magdeburg. Iemand bleek zijn werk echter niet helemaal juist te hebben gedaan...