Wel grappig eigenlijk, alleen jammer dat het zo veel tijd kost xD
Ik had het nog aan de chauffeur gevraagd of er veel animo naar was. Hij zei dat de eerste bus (2:10) altijd wel mensen inzaten en de bus van 4:30 ook, maar de bus ertussen (3:20) viel toch wel een beetje tegen. Vorige week had hij ook nachtdienst op zaterdag, en toen was zijn bus van 3:20 gewoon leeg. Maar dat had waarschijnlijk ook met het weer te maken.Frank schreef:Heb je nog kunnen zien of de nachtbussen in Nijmegen een beetje gevuld waren?
Is het niet mogelijk om dan wat omleidingen in te voeren, of bijvoorbeeld de bussen te laten keren in een ander gedeelte van de stad?Vanmiddag werd in Maastricht de nieuwe stadsprins uitgeroepen. De stoet begon aan het station en trok via de stationsstraat naar de Markt. Toevallig is de stationsstraat een drukke OV-verbinding, waardoor het busverkeer in het honderd liep.
En dat is dus opvallend omdat die dingen normaal alleen van maandag t/m vrijdag rijden. Ik zal het er maar even bij zeggenWubbo schreef:Ook hip: volgens mij zag ik vandaag een dubbelgelede bus vanaf Utrecht Centraal richting het Vredenburg rijden. Zo te zien was ie in witte totaalreclame.
Ik heb in ieder geval het idee dat het de laatste jaren wel allemaal wat minder wordt. Vooral als je ziet hoeveel bussen er met defecten rondrijden (uitvallende koersdisplays zijn tegenwoordig een vertrouwd beeld in het Utrechtse), dat kan ik me absoluut niet herinneren van een jaar of 4 geleden. Of de overname door CXX daar mee te maken heeft weet ik niet.Bee schreef:Ik begin mij langzaam aan te vragen of het GVU niet een beetje de weg kwijt is? Bussenoverschot, bussentekort, falende informatiesystemen, stakingen, geldgebrek. Het lijkt alsof het bedrijf een pijnlijke dood gaat sterven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten