Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Helaas heb ik geen foto meer van een tunnel. Maar direct naast dit station begint ook een tunnel. Men is van plan om die tunnel aan te passen maar wat wil men precies veranderen?
Brilon Wald, men wilde tunnel in eerste instantie enkelsporig maken omdat er al een passageverbod is, maar vanaf eind dit jaar wordt de tunnel toch gerenoveerd een tweesporig gehouden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik was inderdaad op zoek naar enkelsporig maken. Ik kan nu even niet vinden dat ze hem toch dubbelsporig willen houden, dat zou dan een recente wijziging van de plannen moeten zijn.
Een Madrileense Alstom tram op het tussen 2007 en 2012 actief zijnde tramlijntje in Puerto Madero (Buenos Aires). De Celeris lijn met slechts vier stops werd uitgevoerd door Ferrovias. De tram staat hier denk ik op het eindpunt avenida Cordoba met rechts een goederenspoorlijn. Momenteel is de lijn opgebroken.
Dank PHS! Aangezien op Streetview slechts nog bij vlagen de oude situatie te bezichtigen was, lukte het me lastig om de juiste halte langs de lijn te vinden.
Recentelijk stond ik bij deze halte: waar was ik en waar kan ik vanaf deze bushalte naartoe?
Ik vermoed niet ver over de grens bij Maastricht in Wallonië, dus tweede deel van het antwoord: Maastricht.
De plek zelf weet ik nog niet, het is volgens mij een LeTec halte.
marcel.nl schreef: ↑ma 10 mei 2021, 16:16
Ik vermoed niet ver over de grens bij Maastricht in Wallonië, dus tweede deel van het antwoord: Maastricht.
De plek zelf weet ik nog niet, het is volgens mij een LeTec halte.
Heel veel juiste beweringen in deze zinnen, enkel is Maastricht niet de bestemming van de bus die bij deze halte passeert.