Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik vind de frontseinen van SNG behoorlijk fel.
Wel had ik gisteren voor het eerst dat ik de stoelen oncomfortabel vond. Nu weet ik dat 75% van dit forum dat al langer vond, maar ik had er eerder geen last van.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
@Machiniststefan heeft laatst op Instagram Stories aangegeven dat de huidige generatie sprinters bij een eventuele modernisering teruggaan naar de dominante gele huisstijl. Is dit echt gaande?
Duurt nog wel even, SLT zal het eerste aan de beurt zijn voor revisie en aangezien die net hun eerste tussentijdse beurt hebben gehad verwacht ik pas over een jaar of zeven actie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Er is een kamerbrief verschenen met wat informatie over de ICNG.
Kort samengevat, naast de productievertraging (door COVID-19) zijn er naar aanleiding van de eerste testen softwareaanpassingen nodig, die vervolgens weer getest moeten worden, voordat de toelating geregeld kan worden. Wat betekent dat we in 2021 nog geen ritten met reizigers hoeven te verwachten. Introductie van ICNG op Amsterdam-Breda wordt in de loop van 2022 verwacht.
Op Somda weet iemand te vertellen, dat men de DDZ nog niet gepland gaat inzetten in het aankomende wijzigingsblad, ingangsdatum 6 september.
Echter kan het wel voorkomen, dat het dus ingezet zal gaan worden tbv vrijspeling van ander materieel, beoogd wordt op de inzet in de 3600. https://www.somda.nl/forum/24310/p74185 ... mber-2021/
Ik zit nu voor het eerst in een VIRMm-2/3 en ik vind de stoelen best comfortabel. Alleen is er in de tweede klas geen ruimte tussen de stoelen, waardoor ik denk dat het best krap is als twee mensen naast elkaar zitten (en dan met name bij de armen/schouders).
Ik begin me serieus af te vragen of ze de stoelen alleen met armloze dummy's getest hebben.
In de eerste klas is de ruimte tussen de stoelen veel beter, maar vind ik de stoelen zelf opvallend genoeg minder comfortabel.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ik zat maandag met mijn stagebegeleider in de VIRMm2/3. Twee mensen naast elkaar past, maar alleen met niet al te brede posturen en dan nog houdt het niet echt over.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Interessant hoe de coronaregels hier samenkomen. Kennelijk ziet de NS het als een evenement, dus eisen ze een coronatoegangsbewijs en legitimatie - terwijl je ook zou kunnen zeggen dat het gewoon openbaar vervoer is, de trein staat immers gewoon langs het perron op Rotterdam Centraal. Sterker nog, volgens NS moeten de mondkapjes opblijven, want openbaar vervoer. Maar als er een coronatoegangsbewijs wordt vereist, dan geldt er juist geen mondkapjesplicht meer