Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
MdJ schreef: ↑za 12 jun 2021, 16:22
Wekens werkzaamheden bij Oudewater, rijdt lijn 107 tussen Montfoort en Oudewater via de A12. De bus die ik voor mij reed had hierdoor +15 min opgelopen.
Je bent buschauffeur geworden en laat niemand toe in de bus?
Dit is een zin die ik maar ga voorstellen voor tijdens mijn covid-klasje, wie deze zonder adempauze kan uitspreken krijgt dan een dagje vrij:
Pascal1998 schreef: ↑zo 20 jun 2021, 07:16
Ja, U-OV dacht: laten we een eigen versie van Rail Away maken, zullen mensen vast leuk vinden, is ook wel zo, want ja, ik merk toch aardig op dat OV-bedrijven steeds moeilijker gaan doen wanneer je trajectvideo’s wil maken, want de Europeese GDPR staat dat niet toe
Ik gebruik ook best vaak lange zinnen, maar zo lang krijg ik ze zelfs niet in mijn schoolverslagen.
Om in te haken op zijn post: Zulke initiatieven komen dankzij corona wel steeds meer van de grond. Bwegt, de koepelorganisatie voor het OV in Baden-Württemberg post onregelmatig cabineritten op YouTube.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Ik ging er vooral stevig van over mijn nek en voelde me de rest van de dag zo slap als een vaatdoek.
Maar ik heb er geen teederachteranplakkeritis van gekregen. Ik heb sowieso ook de indruk dat trolly dit al ruim vóór het vaccin, en zelfs corona, deed. Dan lijken die 10%-drankjes me toch een waarschijnlijker oorzaak.
Ardan schreef: ↑wo 23 jun 2021, 00:01
Ik kende ze alleen van plaatjes, maar laatst kwam ik een dergelijke vout écht tegen. Geld! Helaas was ik uit wandelen in plaats van op de fiets
Ik was hier gisteren op de fiets, maar geen geld hoor.
Ardan schreef: ↑wo 23 jun 2021, 00:01
Ik kende ze alleen van plaatjes, maar laatst kwam ik een dergelijke vout écht tegen. Geld! Helaas was ik uit wandelen in plaats van op de fiets
Ik was hier gisteren op de fiets, maar geen geld hoor.
Het was wel duidelijk héééél ver van Rotterdam af, he?