Heb maar eens m'n reisroute laten printen met een stempel en bewijs dat m'n trein te laat was op aanraden van iemand hier, ben benieuwd of ik het nodig ga hebben.
Volgens mij is het 'alternatief' het geheel schrappen van die IC, waardoor er nog maar 2 IC's tussen Arnhem en Utrecht zouden rijden. Hierbij houdt je nog altijd dezelfde effecten voor De Klomp, maar worden Ede en Arnhem (met alle overstappers aldaar) ook benadeeld.
Ja hoor, namelijk gewoon zoals normaal stoppen op De Klomp
Eigenlijk wel ja, je mist een wissel om ook spoor 15 te kunnen gebruiken waarmee de opvolging van de 3500 wel zou passen.
Dan vergeet je nog 2 dingen:Daniel schreef: ↑ma 05 jul 2021, 16:30Ja hoor, namelijk gewoon zoals normaal stoppen op De KlompOndanks het latere vertrek uit Utrecht zojuist live gezien dat de doorkomst op De Klomp slechts 2 minuten later is dan normaal de vertrektijd is.
In Arnhem heeft die serie liefst 7 minuten om kop te maken, dus die twee minuten zijn daar nog wel op te vangen.
Ik vermoed dat reizigers er inderdaad veel minder last van hebben als een IC die 5 minuten na een andere IC rijdt wordt opgeheven, want de dienstregeling richting 's-Hertogenbosch is deze week ook zo scheef als wat verdeeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten