Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik mag maandag op voor de tweede prik. De mensen die ik ken die AstraZeneca hadden zeiden dat ze van de eerste meer last hadden dan van de tweede, bij Pfizer schijnt dat andersom te zijn.
Ik haal in ieder geval genoeg in huis om lekker een dagje thuis zielig te zijn en zie wel hoe het gaat
Alargule schreef: ↑za 31 jul 2021, 13:41
Het is nou ook weer niet zo dat ik hier al schuimbekkend, kotsend en diarrerend op de grond lag te creperen van de pijn, hoor. Hooguit wat slapjes, moe en lichte verhoging.
Ardan schreef: ↑za 31 jul 2021, 13:50
Ik mag maandag op voor de tweede prik. De mensen die ik ken die AstraZeneca hadden zeiden dat ze van de eerste meer last hadden dan van de tweede, bij Pfizer schijnt dat andersom te zijn.
Ik haal in ieder geval genoeg in huis om lekker een dagje thuis zielig te zijn en zie wel hoe het gaat
In dat geval zit het hier dus wel goed. Ik mag 7 augustus voor de 2e.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ardan schreef: ↑za 31 jul 2021, 13:50
Ik had bij mijn Pfizer prikken juist last van bijwerkingen na de eerste prik en bij de tweede prik niet.
Ik had na de 1e pfizer prik alleen een stijve arm. Na de tweede prik had ik de dag daarna lichte hoofdpijn, waar wel heerlijk geslapen die nacht na de prik.
Al hoor ik dat paracetamol nemen voor/na de prik ook helpt.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dat schijnt sowieso de standaardreactie van Nederlandse artsen te zijn.
Hoofdpijn? Paracetamol!
Rugpijn? Paracetamol!
Beenamputatie? Paracetamol!
Kind baren? Paracetamol!
Laatst gewijzigd door Hainje op za 31 jul 2021, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
cassie127 schreef: ↑za 31 jul 2021, 16:29
Ik had na de 1e pfizer prik alleen een stijve arm. Na de tweede prik had ik de dag daarna lichte hoofdpijn, waar wel heerlijk geslapen die nacht na de prik.
Al hoor ik dat paracetamol nemen voor/na de prik ook helpt.
Zowel na de eerste als de tweede prik heerlijk geslapen, dank. En er was ook iets stijf, als ik het me goed herinner
GGD bedankt. Ze hebben mijn gegevens verkeerd verwerkt. De 1e prik was op 12 juni, de 2e op 17 juli. Volgens de app heb ik de 1e en de 2e op 12 juni gehad en dat kan niet volgens de app. Bij de GGD wel correct in het systeem. Zondag de GGD helpdesk gebeld. Spoedopdracht ingelegd voor herstel en de juiste QR-code. Zou binnen 24 uur geregeld moeten zijn. Vanochtend nog niks gebeurd. De helpdesk maar weer gebeld. Iets minder vriendelijk. Je moet geduld hebben. Ben vandaag toch maar naar België afgereisd. De formulieren voor België ingevuld en we zien wel.
Als je zondag belt en vanochtend weer is er ook nog geen 24 uur voorbij. Dan vind ik de opmerking dat je iets meer geduld moet hebben niet zo heel erg raar.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Suus schreef: ↑ma 02 aug 2021, 19:42
Als je zondag belt en vanochtend weer is er ook nog geen 24 uur voorbij. Dan vind ik de opmerking dat je iets meer geduld moet hebben niet zo heel erg raar.
Zondag 919, maandag 1100. Is meer dan 24 uur. Garantie was binnen 24 uur. Maar de helpdesk mag niks, moet naar de juiste afdeling.