Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Halte Klappolder (die ook op Google Maps zo wordt genoemd) stond eerder bekend onder de naam Groenteveiling. Op de RET-website heeft die halte in ieder geval nog de oude naam.
En wanneer komt daar dan een bushokje in R-net stijl?
Gideon schreef: ↑za 31 jul 2021, 11:19
Hebben alle bussen van de RET een dashcam zitten, want volgens mij is dat toch de camera op de dashboard?
Zelfde vraag en nog een andere vraag:
Kan je ook terug kijken welke bus er zaterdag 31 rond 930 bij Jacob van Campenplein was?
Of heeft iemand een foto gemaakt van lijn 36 tussen St. Alexandrium en Jacob van Campenplein?
Super bedankt voor de reactie, ik denk dat ik een nummer heb gevonden kijkend naar de tijden wanneer die op halte moet zijn en vertrok vanaf St. Alexander. Al denk ik dat ik morgen voor de zekerheid nog 2 plaatsen bel en langs 1 plaats ga voor beelden.
Gideon schreef: ↑ma 02 aug 2021, 22:06
Super bedankt voor de reactie, ik denk dat ik een nummer heb gevonden kijkend naar de tijden wanneer die op halte moet zijn en vertrok vanaf St. Alexander. Al denk ik dat ik morgen voor de zekerheid nog 2 plaatsen bel en langs 1 plaats ga voor beelden.
Hopelijk lukt het me.
Mag ik vragen waarom je zoveel moeite doet voor een willekeurige bus (zo te zien de 1118)?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ik zou dan maar snel zijn als ik jou was, die beelden blijven slechts beperkte tijd bewaard en daarna worden ze overschreven. Bij ons is dat 72 uur dus dat zal bij de RET ook wel zoiets zijn gok ik.
Kleiweg behoudt de 1413-1453 en 1270-1299 + een aantal 1100-reserves en krijgen de 1501-1525.
De Sluisjesdijk krijgt de 1526-1542 en 1257-1269 (erbij).
De 1401-1412 gaan naar Krimpen.
Er komen zo te zien 42 1500 serie bussen. Van wat ik had gehoord wordt hetzelfde model als de 1400, maar een grotere accupakket. Ben wel verbaasd dat de 1526-1542 naar de Sluis gaan. Sluis zal echter alleen lijn 70 met die bussen gaan rijden.
Als ze lijn 79 nu gelijk vernummeren in 64 ontstaat er (weer) een mooie reeks.
Verder snap ik de meeste wijzigingen wel, maar vind ik de frequentieverlaging op lijn 76 wel bijzonder (want de bussen zijn meestal goed gevuld) en vind ik het jammer dat de lijnen 54 en 83 niet meer na 20:00 resp. 23:00 uur rijden.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
OVspotter070 schreef: ↑do 05 aug 2021, 16:50
Ben wel verbaasd dat de 1526-1542 naar de Sluis gaan.
Had je het logischer gevonden als het de 1501 t/m 1517 waren geweest?
Als deze lijst compleet is betreft dit overigens een kleine wijziging ten opzichte van het eerdere plan, eerder zouden ook 96 en 174 elektrisch gaan rijden vanaf december maar dat wordt hier niet genoemd.