Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
ICE11 schreef:Dat er bus-, trein-, vliegtuig- en scheepspotters waren wist ik natuurlijk. maar er lijken ook truckspotters te zijn. Tenminste stonden op meerdere bruggen over de A58 gisteren jongeren met een kamera....
Blijft nog de vraag of er voor trucks ook iets vergelijkbaar bestaat zoals flightradar24 voor de planespotter, of busposities.nl voor de busspotter....
Ik doe een wilde gok dat GPS-posities van vrachtwagens bedrijfsgevoelige informatie is die de betreffende bedrijven graag voor zichzelf houden, maar daar kan ik ook zo zo maar compleet naast zitten
Tot een jaar of vier terug kwam de SRV wagen hier nog wekelijks door de straat
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Vanaf 7 oktober komt er een einde aan de grootschalige werkzaamheden aan de N3 door Dordrecht en Papendrecht. in ruim een jaar is de hele autoweg tot op de fundering vernieuwd. Na komend weekend en nog een paar nachtafsluitingen is het hele project op tijd afgerond.
De werkzaamheden zorgden voornamelijk tijdens de zomermaanden voor een bak ellende. De stevig opstropende verkeersmaatregelen vielen samen met andere werkzaamheden aan de A15 in Papendrecht. Het kwam dus geregeld voor dat de files voor de N3 terugsloegen op de N214 naar Noordeloos en op de A15. gedurende de laatste fasen was richting het zuiden slechts één van de twee rijstroken beschikbaar. Toen ik vrijdag mijn auto ophaalde bij het verkopende bedrijf in Noordeloos viel het op zich nog wel mee.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
De Rijksweg 3 was bedoeld als snelweg van Amsterdam naar Gouda en Dordrecht, via het Groene Hart. Dankzij voortschrijdend inzicht is die weg er nooit gekomen, met uitzondering van dat ene stukje N3.