Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hier in Nederland is het lekker zonnig, maar tijdens opklaringen 's nachts is het brrr... De eerste grondvorst na de zomer is gemeten in Oost Nederland de afgelopen nacht. Wie vondt het afgelopen nacht ook zo koud?
Overdag is het echt heerlijk. Nederland wordt zelfs nog maar net overgeslagen van herfstachtige condities. Alleen donderdag meer wind. Maar het wordt daarna weer nazomer (Indian Summer)... https://www.weeronline.nl/weerbericht-nederland
Het moet niet te warm worden, ik moet nog wat stoeptegels uit de tuin halen voor het EK Tegelwippen eind deze maand is afgelopen en dat doe ik het liefste als de zon niet te hard schijnt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Het is een zonkracht 4 tot 5 waarbij je tussen 30 en 40 minuten het risico loopt op verbranden. Maar de sterkte van zon is minder dan de hoogzomermaanden. Nog te doen, maar soms wel insmeren dus!
Inmiddels is het hier al een tijd droog met opklaringen, blauwe luchten, zon en wat overdrijvende wolkenvelden. Met een graad of 16 is het niet koud. Wel staat er een stevige west draaiende wind.🌥🌬
De nattigheid was vandaag vooral op het spoor goed te merken. Bij optrekken en remmen bonkten en slipten de FLIRT's er vandaag op los. Maar de vogelstront die ik gisteren op mijn blauwe vierwieler aantrof is er alweer vanaf gespoeld.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Hier knettert het een klein beetje uit de mammatus (typische onweerswolken), maar in de ramen van het kantoor tegenover mijn kantoor zie ik een strakblauwe lucht naderen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022