Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Alargule schreef: ↑wo 22 sep 2021, 22:19
Ik heb zelfs in mijn huidige 208 uit 2020 nog geen spiegelverwarming, dus een 13 jaar oude 206 zal dat al helemaal niet hebben, dunkt me.
Maar wie weet, met die gekke Fransen.
Ach als da ding ok Neelie Kroes Kontrol heb, dan is het maar een kleine stap naar spiegelverwarreming ey?
Ik weet eigenlijk niet of ik verwarmde spiegels heb (Opel Corsa 2006), toen mijn spiegelglas eruit viel zeiden ze eerst van niet en toen van wel. Ik heb wel een verwarmd stuur, dat is echt heerlijk.
Ik dacht dat ik inmiddels alles wel gezien had qua Belgische bussen, maar lijn 684 heeft me toch nog weten te verbazen. Dat hij op de terugweg een aantal lusjes in dezelfde richting rijdt als op de heenweg, dat kan ik begrijpen. Maar dat hij één lusje (van een minuut of 5) alleen op de terugweg 2x achter elkaar rijdt, die constructie was ik nog niet eerder tegengekomen. Als in, niet eens twee keer hetzelfde lusje op twee verschillende momenten tijdens de route, maar gewoon echt direct nog een keer.
Mag ik even kwijt dat ik ontzettend veel zin heb om in 2022 weer naar allerlei Europese bestemmingen te reizen. Tussen zaterdag 7 maart 2020 en woensdag 8 september 2021 in enkel Arriva-treinen en Arriva- en Breng-bussen gezeten en nu gelukkig door de vaccinaties twee weken geleden door België getreind en volgende week opnieuw door België, Duitsland en Luxemburg treinen.
Wat is Zaltbommel een leuk, oud stadje. Ik ben er wel vaker doorheen gekomen, maar vanmiddag tijdens een stadswandeling het centrum eens van dichterbij bekeken.
... dat ik morgen (na de minimale tijd wachten van 24 uur) mijn derde GTBV in 8 dagen ga aanvragen . Vorige week de grote storing, zondag vanuit Zwolle problemen en vandaag tussen Utrecht en Amersfoort (en Amersfoort Deventer maar daar schijnen wel wel door te kunnen met de 1661). En dan reken ik alles <30 minuten niet eens mee. Ik heb nooit zo'n probleem met treinreizen, maar zo vaak vertraging demotiveert wel snel.
Tom024 schreef: ↑vr 24 sep 2021, 16:13
Wat is Zaltbommel een leuk, oud stadje. Ik ben er wel vaker doorheen gekomen, maar vanmiddag tijdens een stadswandeling het centrum eens van dichterbij bekeken.
Mee eens, ik ga het lokale museum nog eens met een bezoek vereren.
Nitein-Repart schreef: ↑vr 24 sep 2021, 15:24
Mag ik even kwijt dat ik ontzettend veel zin heb om in 2022 weer naar allerlei Europese bestemmingen te reizen. Tussen zaterdag 7 maart 2020 en woensdag 8 september 2021 in enkel Arriva-treinen en Arriva- en Breng-bussen gezeten en nu gelukkig door de vaccinaties twee weken geleden door België getreind en volgende week opnieuw door België, Duitsland en Luxemburg treinen.
Dat is wel een erg groot verschil. Had je het niet beter langzaam kunnen opbouwen met treinen van NS en bussen van Keolis?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
In memoriam: de 1,5 meter. Enkele minuten geleden is de wettelijke basis achter de veiligheidsafstand komen te vervallen.
Wel een boeiende gewaarwording net: ik ben op Utrecht Centraal momenteel, waar een HC me net wees op de opgeheven mondmaskerplicht in de stationshal. Werd gewaardeerd.
Conducteurs die mensen aanspreken dat ze overbodig een mondkapje dragen, moet niet veel gekker worden. Waar waren ze toen mensen aangesproken moesten en moeten worden in de trein dat ze juist wel gedragen moesten worden
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Heb vannacht een mailtje van NS ontvangen dat het tarief van WeekendVrij per 1 november omhoog gaat van € 31,- naar € 37,-. Voor de tweede klasse. Ik vind hier dingen van.
Z2N schreef: ↑za 25 sep 2021, 00:09
In memoriam: de 1,5 meter. Enkele minuten geleden is de wettelijke basis achter de veiligheidsafstand komen te vervallen.
Voelde gisteren al wel als een speciale gebeurtenis toen ik 9 meter aan afstandslijn van de vloer op het werk kon verwijderen. Die zaten na al die tijd behoorlijk vast (en nu staan er nog strepen doordat de vloer waar de sticker zat nu schoner is)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...