Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
TBP 11105 op spoor 11 te Utrecht Centraal heeft aan de Vaartsche Rijn-zijde heel licht blauwe letters, amper nog contrasterend met de achtergrond. De andere kant van de TBP doet het wel normaal.
En de 673 met los drietje is veel en veel te klein, de wachtende reizigers op het perron in Utrecht namen al meer oppervlak in dan het treinstel groot was.
Die heeft nu staanplaatsen op het balkon en zelfs in het gangpad van de 1e klasse.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Het meest zuidelijke paaltje (Ede-zijde) op spoor 1 van station Barneveld Centrum is met blauwe verf beklad, waardoor het scherm onleesbaar is geworden. Nummertje kan ik helaas om dezelfde reden niet geven.
Waarschijnlijk moet het nog in de reisplanner komen, maar als ik op 6 november een reis wil maken van Heerlen naar Aachen dan krijg ik via DB een melding over werkzaamheden en alternatief vervoer. In de NS App is hierover nog geen melding te vinden en volgens de planner zou de trein gewoon nog rijden.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
SuperGhost schreef:Het meest zuidelijke paaltje (Ede-zijde) op spoor 1 van station Barneveld Centrum is met blauwe verf beklad, waardoor het scherm onleesbaar is geworden. Nummertje kan ik helaas om dezelfde reden niet geven.
Dat paaltje is van Connexxion?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking schreef: ↑do 07 okt 2021, 19:25
Ik sta nu op spoor 5 op den haag centraal waar over 2 minuten de 11773 moet vertrekken. De schermen melden echter nog "NIET INSTAPPEN, DEZE TREIN IS BUITEN DIENST" omdat er schijnbaar aan de voorzijde nog een stel wordt afgerangeerd.
U snapt dat dat enigszins stress en chaos oplevert
Ze hebben een update, zo lijkt het! Er stond net op de borden voor de 2039 het volgende:
10:40 Intercity Amersfoort Centraal
Vooraan instappen Please board at the front of the train
Wel jammer dat de tussenstations wegvallen. En waarschijnlijk stapt een significant deel van het reisvolk alsnog als kip zonder kop in het eerste treinstel. Maar het is vooruitgang
Stel 8745, deur 7/8, eerste klas boven, tweede vierzits (links) en dan de verst weg gelegen stoel bij het raam (gericht richting het balkon met deur 7/8). Deze stoel staat in de ligpositie en is met geen mogelijkheid meer naar de zitpositie te bewegen.
Misschien kan iemand eens kijken of de omroep op spoor 6a/7a te Ht iets harder kan? Er waren nauwelijks andere geluiden, maar het was desondanks toch allemaal wel heel zachtjes.
Poortje 1.5 te Asd (op het perron 1/2a) heeft de rare eigenschap dat aan de incheck-kant een groene pijl staat en op het scherm een 'verkeerde richting'-symbool. Je kan er ook niet inchecken (wel uitchecken).