Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
ArrivaBas schreef: ↑wo 15 sep 2021, 21:54
Een tientje in euro's aan fooi is op zich redelijk gebruikelijk, al kan ik me voorstellen dat dat in verhouding tot de prijzen in een restauratierijtuig wel enigszins hoog is.
Ik geloof niet dat je de prijzen helemaal scherp hebt, een tientje fooi zou meer zijn dan wat mijn maaltijd + mineraalwater + espresso samen überhaupt kostten.
Die zijn dan wel weer uniek bij tweelingen. Maar er is wel een ander probleem: de vingerafdrukken van een Koala lijken heel erg op die van mensen waardoor je op basis ervan niet zo snel kunt zien of je met een mens of Koala te maken hebt, wat bij zaken doen soms toch wel handig is.
Bemined schreef: ↑di 19 okt 2021, 14:58
Die zijn dan wel weer uniek bij tweelingen. Maar er is wel een ander probleem: de vingerafdrukken van een Koala lijken heel erg op die van mensen waardoor je op basis ervan niet zo snel kunt zien of je met een mens of Koala te maken hebt, wat bij zaken doen soms toch wel handig is.
Het is me inderdaad al een aantal keer overkomen dat ik dacht met een mens van doen te hebben, en het toch een koala bleek te zijn.
Koala's hebben ook vaak chlamydia, hopelijk kun je daar ook het verschil mee vaststellen.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Anders kun je ook nog proberen eucalyptusbladeren te voeren. Vinden ze gretig aftrek, dan lijkt me dat sowieso reden voor een scheiding. Tenzij je een koala als levenspartner zocht, natuurlijk.
JordiBrabant schreef: ↑di 19 okt 2021, 17:26
Koala's hebben ook vaak chlamydia, hopelijk kun je daar ook het verschil mee vaststellen.
Geen idee hoe je op grond van die diagnose het onderscheid zou kunnen maken. En ik heb ook wel eens iets gehad die dolgraag een paar takken eucalyptus in de pot had. Maar da's misschien meer iets voor het "Wat aten we gisteren"-topic.