Het heeft even geduurd, maar vanaf heden is het Doorgeefluik weer geopend. Aanstaande maandag viert het Doorgeefluik zijn 5e verjaardag, de eerste 10 meldingen vanaf nu maken kans op een geheel onverzorgde voetreis van Utrecht Centraal naar Utrecht Maliebaan
Zonder dollen: lees voordat je een melding maakt de openingspost van dit topic door voor de voorwaarden waaraan je melding moet voldoen om deze door te kunnen zetten en wat ik wel en wat ik vooral niet voor je door kan geven. Meldingen van de afgelopen maand geef ik niet door, omdat ze ondertussen al opgelost zouden kunnen zijn.
Er wordt op dit moment getest met de bestemmingen en de treinsamenstellingen op de TBP's op de A2-corridor (Amsterdam-Eindhoven en v.v.) en op de ETMET RoSA-corridor (Rotterdam-Schiphol-Arnhem v.v.), dat werkt nog niet helemaal zoals gewenst, vooral Amsterdam Centraal moet nog bijgewerkt worden in de database en ook wordt de dubbele bestemming Schiphol Airport -> Rotterdam nog aangepast op de schermen, zodat die weer wat groter getoond worden. Voor wat betreft de dubbele bestemmingen betreft gaat dit alleen op voor zogenaamde mega-stations, kleinere stations kunnen daarin (nog) niet worden toegepast. Zo zal een
4800 (voorlopig) niet groot Beverwijk tonen, maar gewoon de eindbestemming (Hoorn). Tot zover de achtergrond-informatie.
Aanstaande zondag gaat de nieuwe dienstregeling in, dan zul je de eerste dagen wellicht opvallende en afwijkende dingen tegen kunnen komen. Lijkt iets echt niet te kloppen? Dan kun je dat ook hier doorgeven, mits duidelijk onderbouwd met voorbeelden.