Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De volgende tekst stond er op het tandarts forum (waar ik tegenwoordig rondhang) bij:
De nieuwste trend qua piercings is een gat in je kin waarbij een lens goed je tanden laat zien.
Etensresten
Dit nieuwe juweel kreeg de naam 'Clear Lens Facial Piercing'. Het is een zogenaamde stretcher waarbij je met een juweel een klein gaatje in je onderlip steeds meer rekt tot de gewenste grootte. Vervolgens steek je er een lens in, zodat iedereen je tanden kan zien.
Het is niet echt een aanrader als accessoire voor een romantisch diner op Valentijn. Het is niet smakelijk als je partner je hele maaltijd langs je kin ziet passeren of geconfronteerd wordt met etensresten tussen je tanden net voor hij je wil kussen.
Als dat ontsteekt heb je geloof ik een groot probleem Lijkt me ook heerlijk bij het kauwen van eten enzo, hmmm....
Kwam net fietsenrekken tegen in Arnhem met zo'n omhoogstekend stuk met een ring waar je je (extra/kabel-)fietsslot aan vast kan maken. Alleen bij 4 in een rij was er een stuk uit, waardoor die ring nutteloos is omdat je het slot er zo af haalt dan...
Net eens wat oude brochures van NS uit de kast gevist en een lijstje met alle Rail 21-projecten gemaakt op de wiki. Geweldig om al die oude plannen te zien, maar je gaat je toch afvragen waarom men ooit eigenlijk van plan is geweest om Almelo - Mariënberg te elektrificeren
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik snap niet waarom er überhaupt nog dieseltractie is in Nederland. Het is heel erg slecht voor het milieu en bovendien zijn elektrische treinen veel comfortabeler en sneller...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Reiziger Ddrs schreef:Geweldig om al die oude plannen te zien, maar je gaat je toch afvragen waarom men ooit eigenlijk van plan is geweest om Almelo - Mariënberg te elektrificeren
Die plannen zijn daar door de overheden ondertussen weer uit de ijskast gehaald met de aanbesteding van de Vechtdallijnen. Kosten zijn geschat op een miljoen euro per kilometer.
Zo'n gepimpt interieur verzinnen kan iedereen wel. Maar wat doe je met het klassieke motorgeluid, met de penetrante diesellucht en de slechtere prestaties?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Raymond schreef:Die plannen zijn daar door de overheden ondertussen weer uit de ijskast gehaald met de aanbesteding van de Vechtdallijnen. Kosten zijn geschat op een miljoen euro per kilometer.
Diezelfde overheid is toch ook verantwoordelijk voor Zwolle-Raalte-Twente? Lijkt me toch een traject met een wat hogere prioriteit
Ik wordt ambtenaar in Griekenland. Je krijgt voor alles en nog wat een toelage, en als je geen recht hebt op een speciale toelage, krijg je de geen-recht-op-speciale-toelage-toelage :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.